לפני כשבוע נחשפה עדותו של השחקן יהודה נהרי בנוגע להטרדה מינית לכאורה של המנחה והתסריטאי אסי עזר, שלטענתו התבצעה לפני כעשור, כשהזמין אותו לפגישת עבודה בביתו, כדי לבדוק התאמה לסדרה "להיות איתה" שהייתה אז עדיין בשלבי פיתוח. המנחה דחה בתוקף את הטענות של נהרי וטען כי הצדדים רק התנשקו וזכיינית קשת שהפכה את עזר לטאלנט מוביל של הערוץ, מסרה כי העניין נמצא בבירור. עזר הגיב לחשיפת הראיון של וואלה! בדברים הבאים: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". 

מאז עזר לא הגיב על האירוע המתגלגל ולעומתו בחרו להגיב חברתו הטובה מיה דגן וחברתו הטובה לשעבר, מאיה בוסקילה, שביקשו מהציבור להמתין עם גזר הדין הציבורי כלפי המנחה. כעת נחשף כי אתמול (ראשון) עזר הגיע למכון "אלדד מירון" במסגרת הליך בירור ולבקשת קשת ומשרד ניהול המשברים ששכר בעקבות החשיפה, כדי לבצע בדיקת פוליגרף בדומה לנהרי, ושם נמצא דובר אמת בשאלות שנשאל.

יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)


במהלך הבדיקה נשאל: "האם חשפת איבר מינך בפני יהודה נהרי בנגוד לרצונו לפני כעשור בדירתך בתל אביב?". - "לא", השיב עזר. "האם התנשקת בהסכמה מליאה עם יהודה נהרי באותה פגישה?" - "כן", השיב עזר. "האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב?" – "לא", השיב עזר. ממצאי הבדיקה אובחן עזר כדובר אמת בתשובותיו לשאלות הרלבנטיות בבדיקה. שני הצדדים עברו בדיקת פוליגרף ויצאו דוברי אמת, מכך ניתן להסיק שאחד מהם דובר שקר. 

יועצת התקשורת עו"ד רותם טוני המייצגת את יהודה נהרי: "עיננו רואות כי השאלה איננה האם חשפת את איבר מינך בפני יהודה, אלא האם חשפת את איבר מינך בהסכמה. זו שאלה סובייקטיבית למתושאל. הרי כשאסי חשף לכאורה את איבר מינו בפני יהודה הוא לא שאל אותו האם הוא מסכים ורוצה או לא. לאור זאת הציע יהודה ששני הצדדים יעברו בדיקה ,אשר תתועד, במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובניסוח מדויק של השאלות שינוסחו על ידו".
 

אסי עזר (צילום: אור גפן)
אסי עזר (צילום: אור גפן)