מיה דגן שוב מככבת בכותרות, הפעם לא בתמיכה בקולגה אסי עזר, אלא חושפת מהפך אדיר שעברה מגיל 16 ועד היום. הבדרנית שיתפה ברשתות החברתיות תמונה שלה מגיל הבגרות כשלא ניתן להבחין באף סימן מזהה כי מדובר בדגן הידועה לכולנו, והציגה את המייק אובר ההיסטרי שעברה במרוצת השנים. את השינוי הגדול שעברה מילדה לא מקובלת לקלאודיה שיפר, היא מדמה למציאות הקשה שאנחנו חווים בימינו מול מגפת הקורונה. 

"התמונה הזאת בעיני מתארת בדיוק את המצב שכולנו נמצאים בו עכשיו. אתם בטח שואלים את עצמכם איך היא קשורה למצב העגום שכולנו נמצאים בו". כתבה דגן והסבירה: "אז ככה, התמונה משמאל זאת אני. כן אני אני, מיה או מאיר. תלוי מאיפה מסתכלים, בגיל 16. כשבאמת היה לא קל, זתומרת, היה מורכב. לא הייתי המגבון הכי לח בחבילה, לא השליח הכי מהיר של וולט, בקיצור, היה זוועות. התמונה הזאת מתארת בערך איך שזה מרגיש עכשיו, לא? הרגשה קשה שאין אופק, וזה גם לא עומד להשתנות. שככה זה יהיה תמיד, אבל, אז אני מסתכלת על התמונה מימין. על העתיד שלי, שוואלה הסתדר לי לא רע. תכלס, נראה טוב בואו, אני נס של הטבע".

עוד הוסיפה דגן: "התקופה הזאת שאנחנו עוברים, שאני עוברת, היא מאוד מאתגרת, אני יושבת בבית כבר כל כך הרבה זמן ויש תחושה קשה שזה לנצח. זה לא יגמר אף פעם, אבל אז אני מסתכלת על התמונה הזאת, השינוי הזה ואומרת לעצמי שבסוף הכל מסתדר. כי כשהייתי בטוחה שכל החיים אהיה בני ציפר. הנה פתאום קלאודיה שיפר. אז בואו ניקח אוויר, נוריד את הראש מתחת למים, נחכה שהגל הזה יעבור כשקצת קשה לכם תציצו שוב בתמונה הזאת. לקבל פרופורציות".

מיה דגן (צילום: אור גפן)
מיה דגן (צילום: אור גפן)