השחקן יהודה נהרי הגיב הערב (שני) לראשונה בקולו לבדיקת הפולירגרף שביצע מוקדם יותר היום איש הטלוויזיה אסי עזר, לאחר שנטען כי הטריד מינית, לכאורה, את הראשון לפני כעשור, ובה יצא דובר אמת. בריאיון לתוכנית "הצינור" בערוץ 13 טען נהרי כי השאלות שנשאל עזר הציגו את האמת מנקודת מבט סובייקטיבית בלבד, ולכן מדובר במניפולציה. 

"אני פשוט מזועזע", פתח נהרי את דבריו, "לכן ישר יצאתי עם הודעה שאני מזמין אותו לערוך בדיקה במכון מוסכם על שנינו, עם שאלות אובייקטיביות ונראה את האמות". על בחירת השאלות של עזר אמר כי מדובר ב"משחקי מילים שאולי יכולות לסלף את האמת". 

נהרי הסביר: "'האם חשפת איבך מינך מול נהרי בניגוד לרצונו בבית שלך?', מה זה? איך הוא יודע אם זה בניגוד לרצוני או לא. הוא פשוט חשף אותו, למה לא להשאיר את השאלה פשוטה ואובייקטיבית?"

נהרי קרא לעזר ואמר: "בואו נדבר עובדות, האם חשפת את איבר מינך? כן או לא, בוא תענה על זה. אני אהיה מוכן לשלם על בדיקה". 

עוד הסביר ואמר מדוע לדעתו חלקים גדולים בעולם הבידור מתקשים לגנות את עזר לאחר הפרסום: "הוא ידוע בציבור. יש לו המון חברים מובילי דעה שקטונתי מולם. את כל הכוחות האלה הוא מפעיל נגדי. לוקח לך זמן לצאת עם האמת שלך, זה כמו סיפר דוד וגוליית אבל אני לא מתכופף. האמת חזקה יותר מהכל. אל תפחדו". 

מטעמו של אסי עזר נמסר בתגובה לריאיון על נהרי כי: "במסגרת הליך הבידוד ביצע עזר לבקשת 'קשת' בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. תוצאות הבדיקה מדברות בעד עצמן".