בתחילת החודש השחקן יהודה נהרי הטיל פצצה וטען כי המנחה אסי עזר הטריד אותו לכאורה מינית לפני כעשור. אחרי שהפרשה דעכה בשבוע האחרון מהכותרות ומה שנשאר ממנה זה השאלה האם הפוליגרף של אסי עזר היה אמין או לא, נהרי עושה צעד גדול ומבקש מעזר להיות פורץ דרך ולהצטרף אליו לקמפיין החדש להטרדות מיניות נגד גברים, ולשיחה כנה מהלב שבה כל אחד מהצדדים יפרוק מליבו.

יהודה נהרי מגיב בזעם על בדיקת הפוליגרף של אסי עזר: "אני פשוט מזועזע" - לחצו כאן

בפוסט ששיתף אתמול ברשתות כתב נהרי: ״שאלתם ואני אענה .'איך יכול להיות שאני שחשפתי את הכאב שלי הפסדתי בקרב מול אסי?' אני אענה לכם/ן. לא הפסדתי. אבל אתם צודקים. עיניכם רואות כמה החברה מעוותת, כמה נדרש שינוי מהותי וכמה נדרש מקורבנות להיות חזקים ולקבל תמיכה. 

יש שראו בפתיחות שלי ובסבל שרציתי לשים לו סוף - קרב מול הכסף שלהם. ויש שרואים בזה הזדמנות להרים את הכפפה ולהתחיל פה שיח של שינוי. שיח שיפתח צוהר לגברים לדבר, לקבל תמיכה וטיפול ובעיקר להבין שקורבן עלול להפוך למקרבן. יש שראו בכאב שלי איום על מחלקת העסקים שהם טסים בה ויש שראו בו הזדמנות הושיטו יד וחיבקו.

יש שראו בזה הזדמנות לרמוס את החלש ולא כהזדמנות לצמוח, להשתמש בנכסים שלהם לעצב תודעה מחדש לשינוי ושיוויון. יש הכל מהכל. כל אחד בוחר באיזה צד הוא רוצה להיות . לא לכל אדם מתאים להיות פורץ דרך, בוודאי לא לאלו המחפשים שכר כאן ועכשיו.  למרות הצעתי לפוליגרף משותף ,שלא נענתה עד היום, אני במסר של פיוס לטובת שינוי אמיתי וקמפיין Men2--אסי, קח חלק ב-Men2 יש לך הזדמנות להיות פורץ דרך. לא רק סלב! בוא לתוכנית 'צדק מאחה'. שם, זו ההזדמנות לתת לי להעביר לך מה היתה החוויה הקשה שלי. ואני פתוח לשמוע את הצד שלך".

אסי עזר (צילום: אור גפן)
אסי עזר (צילום: אור גפן)