אחרי שנים רבות אתמול הגיעה לסיומה אחת התקופות הכי חשובות בהיסטוריה- תקופת ה'בד גל רירי'. הילדה הכי רעה של תעשיית הבידור העולמית הכריזה באופן רשמי כי היא מצפה לילד ראשון לה ולבן הזוג בשנתיים האחרונות, הראפר אייסאפ רוקי ו-TMI לא יכולים לנשום מרוב התרגשות.

ריהאנה שמלווה אותנו כבר קרוב לשני עשורים תהפוך בעוד כמה חודשים לאמא באופן רשמי והיא ממש לא מתכוונת לוותר על הסטייל הבועט וההיסטרי שלה. בתמונות הפפראצי שהתפרסמו וחשפו את ההיריון המדובר, נראתה הזמרת קורנת מתמיד עם בטן חשופה ומעיל ורוד (שבכנות, לא נראה כאילו חימם אותה במיוחד), אולם מה שתפס את העין של כולם היו תכשיטי הענק שעיטרו את ביטנה של הכוכבת ונראה לנו שכדאי שתשבו לפני שתשמעו את השווי שלהם.

בייבי רירי: ריהאנה בהריון ראשון מבן זוגה הראפר אייסאפ רוקי- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Pop Crave (@popcrave)

הפריט הכי דומיננטי שענדה הכוכבת היה שרשרת צלב וינטג' של המעצב כריסטיאן לקרואה. מדובר בשרשרת זהב מעוטרת יהלומים משנת 1980 ומחירה עומד על כ-5,500 דולר. אם היצירה הזאת נראית לכם קצת מוכרת, זה כי מיכאלה ברקו לבשה חולצה של המעצב עם צלב זהה בשער שלה למגזין ווג בשנת 1988.

אל היצירה הזאת התווספה שרשרת זהב ואבני חן מבית המותג "Vintage by Misty" בשווי של 11,000 דולר ובבקשה אל תצפו מרירי לעצור כאן כי מתחת לכל זה היא ענדה חגורת וינטג' של שאנל בשווי 1,400 דולר. בשביל הטאץ' הסופי זרקה על עצמה הזמרת מעיל ורוד, גם הוא וינטג' מבית שאנל ומחירו נע בין 10-22 אלף דולר. אין לכם מה להסתבך, כבר חישבנו למענכם- מדובר באאוטפיט שעלותו עומדת על כ-100,000 ₪ . 

View this post on Instagram

A post shared by Rihanna (@rihannaofficlal)

View this post on Instagram

A post shared by Miles Diggs (@diggzy)

TMI מאוד מעריכים את ההשקעה שלך ובאמת שלא ציפינו להכרזת הריון פחות גרנדיוזית מזאת, אבל שיהיה לך ברור גברת דיימונדס שאנחנו מצפים ללא פחות מזה במסיבת הבייבי שאוור. מחכים גם להזמנה על הדרך, רק תעדכני לפני כדי שלא נגיש משמרות.

View this post on Instagram

A post shared by Penny Calder (@pjcalder)