אחרי עונה ראשונה מוצלחת, סדרת מותחן הפשע הישראלית "מנאייכ" מצטלמת בימים אלה לעונה שנייה. אלא שנראה כי מקורבים בהפקה מדווחים כי מדובר בהפקה עם המזל הכי רע בתעשייה. בעוד שיא הגל החמישי של האומיקרון נמצא בעיצומו ועסקים רבים בארץ קורסים תחת הבידודים של העובדים, גם הסדרה המצליחה חווה קשיים גדולים בצילומי העונה ונופלת תחת נטל הוצאות כספיות רבות לא מתוכננות לאור המצב הפגיע.

לא מפחות מ-13 משחקני הסדרה התגלו כבר כחולים מאומתים לקורונה, ביניהם שלום אסייג ועמוס תמם כפי שפורסם. אליהם מצטרפים גם רשימת השחקנים הבאה: דיאנה גולבי, נטלי עטייה, חיים זנאתי, ישי גולן, מיכה סלקטר, בן יוסיפוביץ, ניל משעל ואחרים.

מתוך ''מנייאכ'' (צילום: באדיבות כאן 11)
מתוך ''מנייאכ'' (צילום: באדיבות כאן 11)

לצד השחקנים גם כמעט כל צוות ההפקה התגלה כחיובי לנגיף, ביניהם גם במאי הסדרה. אם לא די במאומתים לקורונה, גם שני שחקנים איבדו את יקיריהם ונכנסו לשבעה, ביניהם סאבלימינל שאיבד את אביו והשחקן מ'כרם חורי

בעקבות האירועים השונים בהפקה נאלצו לבטל ימי צילום שתואמו שבועות מראש, ובכל פעם שנקבע מועד חדש ליום הצילומים מתגלה עוד חולה חדש מאומת בצוות השחקנים או ההפקה, מה שגורם להפקה להוציא סכומי כסף גדולים מעבר לתקציב שנסגר. 

שלום אסייג בסדרה ''מנייאכ'' (צילום: באדיבות כאן 11)
שלום אסייג בסדרה ''מנייאכ'' (צילום: באדיבות כאן 11)