הרשת געשה וסערה כל הלילה, במתקפה חסרת תקדים נגד הזמרת מאיה אברהם שמוכרת בעיקר בזכות הפרויקט של עידן ריכל והלהיטים שלה "למה" ו"תרקדי". הזמרת, הוזמנה להופיע בטקס ההסמכה של לשכת עורכי הדין וביצעה את ההמנון הלאומי "התקווה" אך השמיטה את המשפט, "נפש יהודי הומייה". 

עורכי הדין הוותיקים והצעירים שנכחו בטקס זעמו ולא חשבו כי מדובר בטעות אנוש כשדווקא המשפט המדובר המהווה את מקור המחלוקת בהמנון, והושמט מהשיר. אברהם פירסמה אמש פוסט התנצלות ברשתות החברתיות והבהירה כי מדובר בטעות אנוש, אלא שכמו אש בשדה קוצים הרשת געשה והגולשים צלבו את אברהם בפוסטים קשים.

"אני מודה שאתמול התרגשתי, טעיתי בשורה בהמנון הלאומי היפהפיה שלנו שתמיד מרגש אותי מחדש, לפעמים גם זה יכול לקרות, תודה על האהבה וסליחה על הטעות". כתבה אבהרם אלא שההתנצלות של אברהם הציתה האשמות קשות נגדה . "חבל לך על הזמן תתביישי, אני לא אשמע אותך יותר בשום מקום בשום דרך חצופה". או אחרת שכתבה "לא מאמינה לך, זה היה מכוון, כשיושב שם אחמד טיבי ומנסור עבס לא רוצים להרגיז את מנהלי המדינה"." אחר כתב "מאד מעניין שהטעות שלך הייתה דווקא בנפש יהודי הומיה ולא בשום מילה אחרת בהמנון. לא קונים את זה ". או עורכת דין שנכחה בטקס וכתבה"אני בהלם קשה לי להאמין שזאת הייתה טעות מקרית, את לא זמרת מהיום , את מספיק מנוסה בשביל לא לטעות במילות ההמנון של מדינת ישראל כעורכת דין אבל קודם כל יהודייה, אני מתביישת בשבילך". "זה בערך כמו לשכוח את שם המשפחה שלך".

גם עורכת הדין המוכרת טלי גוטליב, יצאה נגד הזמרת ונגד לשכת עורכי הדין וחשפה כי פוסט ההתנצלות של אברהם לא בא מדם ליבה אלא כי לחצו עליה מהלשכה להתנצל  וכך כתבה "זוכרים זמרת? זוכרים שהיא שכחה או התבלבלה ולא שרה את נפש יהודי הומייה, זוכרים שמאסתי להיות חברה בלשכת עורכי הדין שמאפשרת חרפה כזו. עו"ד לנקרי שוחח עם הזמרת שסיפרה שלחצו עליה מאד לפרסם פוסט מתנצל. לגמרי צדקתי כשאמרתי שבכוונת מכוון הושמטו המילים המפוארות ההסיטוריות והחשובות "נפש יהודי הומייה".