הממלכה המאוחדת לובשת היום חג ומציינת 70 שנות מלכות למלכה שלהם, אליזבת' השניה. מדובר באחת מתקופות השלטון הארוכות ביותר בהיסטוריה ובבריטניה כבר נערכים לחגיגות של המאורע הייחודי שיתפרסו על פני כל הממלכה בחודש יוני הקרוב. 

לאחר תקופה ממושכת בה היא כמעט ולא נצפתה בציבור עקב מחלה מסתורית, הגיעה אמש המלכה (95) לאחוזת סאנדרינגהאם כדי לציין את האירוע ונראתה קורנת ועליזה מתמיד. 

סוגרת 70. יו גו גירל! (צילום:  WPA Pool gettyimages)
סוגרת 70. יו גו גירל! (צילום: WPA Pool gettyimages)

שלא כהרגלה, פתחה אליזבת' השניה את ליבה ודיברה על המשך שנות שלטון המלוכה הבריטית:

"בבוא היום, הבן שלי צ'ארלס יהפוך למלך. אני יודעת שאתם תעניקו לו ולאשתו קמילה את אותה תמיכה שהענקתם לי, וזו משאלתי הכנה שכשיגיע הזמן, קמילה תהיה ידועה בתור "המלכה הרעיה" (תואר שניתן לאשתו של המלך שירשה את הכתר כתוצאה מנישואין ולא בכוחות עצמה).

זהו צעד ענק ביחסיהן של השתיים לאחר שנים בהן המלכה התנגדה נחרצות לקשר של קמילה, דוכסית קורנוול והנסיך צ'ארלס. השניים הכריזו על זוגיות באופן רשמי בתחילת שנות ה-2000 לאחר שנים של הסתרה והכחשות ואליזבת' אף החרימה את החתונה שלהם כשבחרה לא להגיע לטקס.

המלכה הרעיה והמלך לעתיד. קמילה וצ'ארלס(צילום:  Karwai Tang gettyimages)
המלכה הרעיה והמלך לעתיד. קמילה וצ'ארלס(צילום: Karwai Tang gettyimages)

רק אל תדאגו לאישה שמציינת 70 שנות שלטון בעולם כי את הנאום שלה היא בחרה לסגור עם הצהרה ברורה לפיה היא ממש לא ממהרת ללכת לשום מקום: "אני מצפה להמשיך לשרת אתכם בכל ליבי ומקווה שהיובל הקרוב יאחד בין משפחות וחברים, שכנים וקהילות לאחר תקופות קשות שעברו על רובנו".

TMI רק רוצים לדעת אם את עדיין בקשר עם מייגן וארצ'י? שואלים מתוך דאגה, לא חטטנות חלילה. 

מוריד פרופיל: הנסיך הארי יפסיק ללכלך על משפחת המלוכה- לחצו כאן

אנחנו כבר יכולים לקרוא לך קווין ליזי? (צילום: WPA Pool/Getty images)
אנחנו כבר יכולים לקרוא לך קווין ליזי? (צילום: WPA Pool/Getty images)