הזמרת והדוגמנית המצליחה אנה זק נסעה בסוף השבוע האחרון עם בן זוגה הזמר רועי סנדלר לחופשה קרה במיוחד בצפון הארץ. אל הזוג הרומנטי והדביק הצטרפו גם זוגות החברים הטובים ברק שמיר וזוגתו הדוגמנית רומי פרנקל. גם אחותה של נטע אלחמיסטר, ספיר אלחמיסטר הצטרפה יחד עם בן זוגה תומר אלוף

אתר החרמון נסגר כידוע בסוף השבוע האחרון למבקרים בעקבות מזג האוויר הסוער והשלג שנערם וחסם את הדרכים לאתר, ולצערם הגדול של כל רוכשי הכרטיסים שתכננו סופ"ש מושלג בצפון. אממה, יש מי שמעל החוק ועבורם האתר המבודד מאנשים הפך לאטרקטיבי יותר מכל. חבורת המקומבנים נעזרו במקורב בעל גישה לאתר, שאפשר להם להיכנס ולבקר באתר המושלג כפי שדווח לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס".

View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

הכוכבים המפורסמים שזכו ליחס מועדף ונכנסו לאתר הסגור למבקרים פשוטים כמונו, שיתפו תמונות לבנות וסרטונים ברשתות החברתיות מהחופשה המושלגת, כדי להראות לכולנו מה פספסנו. אלא שעד מהרה חטפו חיצי ביקורת מהגולשים הנסערים שנשארו מחוץ לאתר, מה שגרם לכל חבורת המיוחסים להסיר במהרה את התמונות מהרשתות החברתיות. 

מטעם סוכנה של אנה זק נמסר: "לאנה לא הייתה כוונה לעשות מעשה אסור היא מצטערת אם מישהו נפגע, אנה קיבלה הצעה מאדם בעל סמכות במתחם להיכנס לסיור קצר יחד עם חבריה ונענתה בחיוב. לא ידעה השיא עושה מעשה אסור או שהאתר סגור כשהיו שם עשרות מטיילים וגולשים נוספים. רק שהתבקשה על ידי האתר להסיר את התמונות הבינה שכניסתה לא אושרה".

מנגד גורס אתר החרמון את תגובתה של זק ומסר: "אנה זק נכנסה לאתר החרמון למרות היותו סגור לקהל הרחב עם אדם שהינו בעל אישור כניסה לחרמון אך אינו עובד האתר. הכניסה לאתר נעשתה ללא ידיעתנו ואישורנו, בשום שלב בזמן הביקור לא הייתה מעורבות של מי מעובדי אתר החרמון. מיד ען היוודע עניין הביקור האסור אישור הכניסה של אדם זה נשלל".

מטעמו של הדוגמן ברק שמיר נמסר: "מצטערים אם פגענו במישהו לא הייתה שום כוונה כזאת".

מטעמה של הדוגמנית רומי פרנקל נמסר: "אנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע והתאכזב זאת לא הייתה כוונה".

רועי סנדלר, אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רועי סנדלר, אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)