עינב בובליל כוכבת "האח הגדול" המיתולוגית, שפרצה לחיינו לפני 14 שנה כשנכנסה לבית המפורסם במדינה ומאז הפכה לאושייה בביצה, חוזרת שוב לפריים טיים של המסך. בובליל תשתתף בריאליטי הבישולים בספיישל מאסטר שף VIP, שישודר הערב, יום ב' ותתחרה על המקום הראשון נגד שבעה מתמודדים מפורסמים ביכולות המטבח והבישול שלה.

בובליל כידוע נשואה ואמא לארבעה ילדים מציגה לא פעם ברשתות את המטעמים שהיא נוהגת לבשל לבני הבית אך מסתבר שכל העניין של הבישול די חדש. אם תהיתם איפה רכשה בובליל את כשרונות המטבח שלה, תופתעו לגלות כי בובליל, למדה לבשל לראשונה בבית "האח הגדול".

עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)
עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)

"כל מה שאני יודעת במטבח למדתי מאמא שלי, הטעמים התבלינים היא אלופה היא מסאטר שף האמיתית." אמרה והוסיפה " כשהייתי באח הגדול לא ידעתי לבשל, אבל לא היו לי הרבה ברירות אז התחלתי לזכור מה היא הייתה מבשלת לי בבית. אז פשוט נכנסתי למטבח והתחלתי לעשות דברים שאני זוכרת מאמא שלי והיא הייתה אומרת לי שהיא הייתה יושבת בבית ואומרת 'לא, לא ככה, לא עושים ככה את הפשטידה הפוך הפוך', אבל עשיתי מה שאני יודעת ומשם התחלתי ללמוד ומשם קיבלתי את הביטחון שלי במטבח ואז יצאתי, והתחתנתי ולאט לאט ארבעה ילדים אין לך פשוט ברירה אלא לבשל".