אם תהיתם מה עושה השחקן יהודה נהרי בימים אלה, מאז חשף כי הוטרד מינית לכאורה על ידי המנחה אסי עזר, ל-TMI נודע בבלעדיות כי השחקן עומל יחד עם עורכי דינו על הכנת מכתב התראה לפני תביעה נגד מערכת "ערב טוב" עם גיא פינס

נהרי ועורכי דינו מכינים מכתב התראה בגין לשון הרע והוצאת דיבה נגד "מערכת ערב טוב עם גיא פינס" עבור פרסום אייטם בלעדי של תוכנית הבידור המצליחה, בו נחשף ליהוק של נהרי לתפקיד בסדרה בכאן 11, כשלטענת נהרי הוא לוהק לתפקיד לפני הפרשה ואילו גיא פינס הציג מצג שווא כאילו נהרי קיבל את התפקיד בעקבות חשיפת הפרשה. המכתב המדובר צפוי להיות מוגש  כבר בשבוע הבא למערכת של התוכנית המשודרת בקשת 12.

יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)

כזכור, בחודש שעבר התעשייה רעדה כשהשחקן יהודה נהרי חשף כי הוטרד מינית לכאורה על ידי המנחה אסי עזר במהלך מפגש עבודה שערך אצלו בבית לטובת התפקיד בסדרה המצליחה "להיות איתה" לפני כעשור. שני הצדדים ערכו פוליגרף ושניהם יצאו דוברי אמת. שבוע אחרי חשיפת הפרשה, פרסמה מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", ידיעה בלעדית כי השחקן יהודה נהרי שעלה לכותרות קיבל תפקיד נחשק ויצטלם בקרוב לסדרה "50 ימים של מצור" של כאן 11.

נהרי יצא במתקפה נגד הפרסומים של גיא פינס וקשת 12 בטענה כי אלו יצרו מצג שווא לפיו לכאורה קיבל את התפקיד החדש בעקבות הפרשה. "כמה עלוב צריך להיות כדי להזנות הטרדות מיניות וניצול מרות? עד לאן המשחק שלכם יגיע? אתם, גיא פינס וקשת חושבים שלהטעות ציבור שלכם בכלל וציבור שלם של מוטרדים ומנוצלים במלחמה שלכם נגדי, זו באמת הדרך?", כתב נהרי בפוסט ברשתות החברתיות והוסיף: "פתחתם במלחמה לא רק מולי, אלא מול ארגונים שהאג'נדה שלהם היא מלחמה בהשתקות בנושאים כאלה, מול המוטרדים והמושתקים. מלחמה של ניקיון כפיים מול רוע". 

מערב טוב עם גיא פינס נמסר: "אין תגובה".

מטוני מרותם, יועצת התקשורת של יהודה נהרי, נמסר: "כשיהיה על מה להגיב, נגיב".

גיא פינס (צילום: רפי דלויה)
גיא פינס (צילום: רפי דלויה)