לפני חודש הפכו דודו ונטלי אהרון להורים בפעם השנייה לתמר, אחותה הקטנה של רנה בתם הבכורה. שבועיים אחרי הלידה חגגו בני המשפחה מאורע חשוב נוסף, יום הולדת שלוש לרנה בתם הבכורה. עוד לא הספקנו לאחל מזל טוב כפול לבנות למשפחת אהרון והיום מציינת האמא הטרייה נטלי לוי אהרון את חגיגות יום הולדתה.

הזמר דודו אהרון בחר להקדיש לאשתו פוסט ברכה מרגש לרגל יום ההולדת ברשתות החברתיות, כששיתף תמונה מיום חתונתם המאושר וכתב: "אשתי היקרה לי מכל, עכשיו זה הזמן שלי לברך אותך ביום הולדתך. לא יודע האמת מאיפה להתחיל כי תמיד אמרתי שלתאר במילים את יופייך וגדולתך אי אפשר, כי מילים יכולות לפעמים להקטין את כל מה שאת ויש בך כל כך הרבה, וכל מי שאת בשבילי בעצם. קהלת כתב ש'טובים השניים מן האחד', המזל שלי בעולם הזה שבחרת בי להיות לך האחד".

דודו אהרון ונטלי לוי השתחררו מבית החולים (צילום: אור גפן)
דודו אהרון ונטלי לוי השתחררו מבית החולים (צילום: אור גפן)

"תודה על היותך רעייה מכילה אוהבת, דואגת וחברה לנפש. תודה על היותך אמא מסורה וחמה שעוטפת 24 שעות ביממה את הנסיכות שקיבלנו במתנה מבורא עולם. תודה שאת שומרת כמו חומה בצורה על הבית והמשפחה שהקמנו, את כל השמחה והאור בבית כי הכל סביבך מאיר, הצניעות הענווה והפשטות שלך הם משהו שלא פוגשים כל יום. בספר משלי כתוב: 'מצא אישה, מצא טוב'. כשאני פוגש את הפסוק הזה אני תמיד עם חצי חיוך אומר לעצמי שאותך היה קשה למצוא אך מה זה היה קל לאהוב".

נטלי לוי, דודו אהרון (צילום: אור גפן)
נטלי לוי, דודו אהרון (צילום: אור גפן)


"לכל מקום שאני הולך אם זה בסיום הופעה או סתם ככה שהולך ברחוב אני כבר רגיל לקבל מחמאות מכל עבר עלייך על כמה שזכיתי וכמה שאת אהובה ומקסימה, אבל יותר חשוב שאני יודע מבפנים על כמה שאני בר מזל שאבא שבשמיים החליט שאני ואת זה אחד. אז אשתי היקרה מאחל לנו שנשמור אחד על השנייה שנמשיך לאהוב ונתגבר על כל מכשול איך תמיד את אומרת לי, "רק ביחד אפשר לעבור הכל״ ואסיים איך לא בכמה שורות מתוך שיר שכתבתי עלייך שיראה אור בקרוב: 'וכתבתי לך שירים, והתחלנו קצת לבכות, ילדים של החיים, לא שאלנו שאלות, השארת אותי שפוי, שלא ידעתי מה להיות, אני עוד כאן'. אוהבים אותך בעלך רנה ותמר".

דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: ארן חן צלמים)
דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: ארן חן צלמים)