שלושה חודשים בדיוק חלפו מאז קראתם כאן ב-TMI לראשונה כי הדר ברייר, מי שהתפרסמה ב"חתונה ממבט ראשון" ופצחה בזוגיות מתוקשרת ופוטוגנית עם דניס רוסקוב שהסתיימה אחרי כשנתיים נמצאת בזוגיות חדשה. מאז, הצליחה ברייר לשמור על פרופיל נמוך ולא חשפה יותר מדי את הבויפרנד החדש, בעוד שרוסקוב כבר יצא מארון הזוגיות וחשף את חברתו החדשה שיר קוויתי בכל הזדמנות. אתמול, חשפה ברייר לראשונה את גיל צוקר ואפילו חשפה איך הכירו.

השניים, טסו לראשונה, אמנם בטיסות נפרדות, לחופשה רומנטית בחו"ל כשהיעד הנבחר הוא בודפשט, וברייר אף חשפה לראשונה בפרופיל אינסטגרם שלה את פניו של בן הזוג החדש. ברייר נשאלה על ידי העוקבים שלה איך היא וצוקר בן ה-43 הכירו, דבר שסירבה לפרט בעבר והפעם ענתה "האמת שהוא לא מרשה לי לגלות כי זה פחות מקורי, אבל האמת שהכרנו בדרך הטובה והפשוטה. דרך אפליקציה". 

פרסום ראשון: הדר ברייר בזוגיות חדשה - לחצו כאן

גיל צוקר, בן הזוג של הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיל צוקר, בן הזוג של הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפעם האחרונה ששוחחנו עם ברייר על הזוגיות אמרה: "יש לי חבר כבר כמה חודשים, וטוב לי. אנחנו יוצאים כמעט שלושה חודשים קוראים לו גיל והוא מדהים וזהו כרגע". עוד הוסיפה ברייר כי הן ממש בהתחלה אבל היא מרגישה שזה הולך לכיוון רציני ושהיא ממש מאושרת איתו. השידוך החדש, גיל צוקר, בן 43 היה בעברו דוגמן והיום רוב עיסוקו הוא בצד השני של המצלמה והוא עובד בתור צלם.

הדר ברייר (צילום: גיא יחיאלי)
הדר ברייר (צילום: גיא יחיאלי)