רגע לפני שהדוקו ריאליטי החדש ביכוכבם יעלה ב-HOT, נפגשו משפחת רפאלי או "הרפאליס" אם בא לכם להתחיל לשנן ודיברו ללא פילטרים על הדברים שעד היום לא דוברו, ביניהם השהות של ציפי רפאלי בכלא "נווה תרצה". ציפי סיפרה בין היתר כי "לא ידעתי לקראת מה אני הולכת, אני קצת חששתי כי את הולכת ללא נודע ומאוד מאוד הופתעתי לטובה - מאוד. זה לא כצעקתה, זה לא נורא. זה היה סוג של חופשה מהחיים של כמה חודשים".

"כשיצאתי מהכלא הייתי על הקרשים": משפחת רפאלי בראיון חשוף ללא פילטרים - לחצו כאן. 

עוד הוסיפה ואמרה: "מצאתי שם חברות שאני עד היום חברה שלהן, בחורות רגילות - כמוני וכמוך, שמסיבות שונות ישבו בכלא. זה לא היה משהו טראומתי בכלל. אחרי שיצאתי הייתה לי סוג של נפילת מתח, שהייתי "על הקרשים". עברנו את זה, בר ואני וכל המשפחה לאורך 5 שנים וזה פשוט לא נגמר. זה היה עינוי דין מתמשך. זה היה כמו סוג של פיל שבחדר ולא דיברנו על זה, חיינו את החיים כרגיל עד שקרה מה שקרה והחלטנו שאנחנו רוצים לסיים עם זה, רק תעזבו אותנו. באיזשהו מקום אני חושבת שזה מאוד אנושי שהתרסקתי".

און רפאלי, ציפי רפאלי, רפי רפאלי, דור רפאלי, ציפי רפאלי (צילום: אוהד רומנו)
און רפאלי, ציפי רפאלי, רפי רפאלי, דור רפאלי, ציפי רפאלי (צילום: אוהד רומנו)

אחרי שמשפחת רפאלי ענתה על השאלות הבוערות, החלטנו ב-TMI להפנות אליהם את השאלות החשובות, ביניהן: מי הכי רגיש במשפחה? מי מקלל הכי הרבה? מי הכי חופר? מי הכי שתלטן? מי אוכל הכי הרבה? ועוד. התשובות שהיו למשפחת רפאלי הפתיעו במיוחד וגרמו לנו להכיר אותם קצת יותר טוב. 

בר רפאלי (צילום: באדיבות HOT)
בר רפאלי (צילום: באדיבות HOT)