השם הישראלי הכי חם בשבועות האחרונים ברחבי העולם הוא סיימון לבייב. לאו דווקא בגלל היותו גאווה לאומית אלא יותר בגלל הסרט הכי נצפה של נטפליקס בחודש האחרון, "נוכל הטינדר", המגולל לכאורה את סיפורו של לבייב בתור נוכל שהונה נשים באופן סדרתי במיליוני דולרים.

הסרט כאמור, דורג בראשי המצעדים של שירות הסטרימינג בעשרות מדינות והפך את הבחור הישראלי ששמו האמיתי הוא שמעון יהודה חיות לפרצוף מוכר בכל מקום. עד כדי כך מוכר, שאפליקציות ההיכרויות חסמו אותו משימוש בשירות שלהן לצמיתות. 

זה מה ששלום לבייב, "אחיו" של הנוכל מטינדר חושב על הפרשה- לחצו כאן

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

בשבוע שעבר, לאחר שנחסם גם באינסטגרם, שב לבייב לפעילות ברשת החברתית (ונחסם מאז שוב) והודיע שבקרוב מאוד תגיע התשובה שלו לכל האשמות נגדו, שלטענתו הוצאו מהקשרן. כעת הוא מממש את הבטחתו בראיון ראשון לתכנית הטלוויזיה האמריקאית "Inside edition". 

בטריילר ששוחרר לראיון המלא שישודר בשבוע הבא, אומר לבייב כי הוא "היה רק בחור רווק שרצה להכיר בחורות בטינדר ולא נוכל כפי שמציגים אותו". "הכוכב" לא עצר והמשיך במסכת האשמות כנגד ענקית הסטרימינג: "הם ניסו להציג את זה כסרט דוקומנטרי אבל האמת היא שמדובר בסרט מומצא לחלוטין".

סיימון לבייב שב לפעילות באינסטגרם.

בסוף הסרטון אגב, ניתן לראות גם את הדוגמנית קייט קונלין, בת זוגו של לבייב שמרגע התפוצצות הפרשה תומכת בו באופן מובהק וסופגת על כך ביקורות קשות. מאז שהפך לשם מוכר, נראה כי נוכל הטינדר דווקא נהנה מהפרסום ולא מנסה לרדת למחתרת ולפי הפרסומים אפילו החל לגבות סכום של כ-200 דולר לברכה אישית באתר ברכות ייעודי לסלבס. TMI מעדכנים מראש שיוותרו על ברכה סיימון, תודה. 

View this post on Instagram

A post shared by Kate KONLIN (@kate_konlin)