בתחילת השבוע חשפה טום טלקר בת ה-19, בתם של אביבה תבורי ועופר טלקר כי הייתה במערכת יחסים מתעללת במשך שנתיים. "הייתי קמה בפחד", כתבה ואף חלקה כי הייתה הולכת לישון בפחד. לצד התגובות המחבקות שקיבלה, רבים הגיבו באמצעי המדיה השונים תהו היכן היו הוריה של הנערה הצעירה, ואיך נתנו למערכת זוגית כזו להתקיים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

למרות שאביבה תבורי הגיבה בחשבון הפרטי שלה וכתבה:  "הבת שלי בת 19 עוד מעט, לא קטינה, ואני נלחמתי ועשיתי כל מה שאפשר לעשות ולא אפרט, לא בלהכריח, כי אין לי זכות להתערב כמו שהיא טענה בפניי" עכשיו מגיעה התגובה של הבת הפגועה, שאף הספיקה להסיר את התמונות הקשות מהפציעות שגרם לה בן זוגה לשעבר. טלקר הסבירה כי הוריה כן היו מעורבים והפרשייה נגמרה בזכותם.

"קמתי בפחד כל יום": בתה של אביבה תבורי חשפה זוגיות מתעללת - לחצו כאן

טום טלקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום טלקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ראשית אני רוצה להודות לכולם על התמיכה הגדולה והחיבוק החם שהענקתם לי, חשוב לי להבהיר שמדובר בחלק בחיי שנמצא מאחורי בזכות הטיפול המסור שקיבלתי וההורים היקרים שעמדו לצידי ביום ובליל. אני במקום יותר טוב". כתבה והוסיפה: "בחרתי לשתף מתוך תקווה שהחשיפה תעזור לבנות אחרות שעלולות למצוא את עצמן במערכת יחסים הרסנית אבל לא מצליחות לראות את זה בגלל מה שהלב מרגיש. אתם מדהימים".

אביבה תבורי ובנותיה (צילום: באדיבות המצולמת)
אביבה תבורי ובנותיה (צילום: באדיבות המצולמת)