אם יש משהו אחד באמת מעניין סביב כל פרשת "נוכל הטינדר", זה כנראה חשבון האינסטגרם מנקר העיניים שלו, שמרגע התפוצצות הפרשה נחסם ונפתח לפרקים ואפילו זוכה למאות חשבונות פקטיביים על שמו.

כנראה שלא רק TMI חושבים ככה, כי כעת מתפרסם שבשבוע שעבר פנתה אל סיימון לבייב בחורה אנונימית מפרופיל מאומת באינסטגרם והציעה לו עזרה בקבלת וי כחול ורשמי ברשת החברתית על מנת שאף אחד לא יוכל לפקפק בפרופיל שלו יותר. לטענת אותה אישה, בן זוגה הוא עובד של חברת "מטא" (המאגדת בתוכה את פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ) והוא יכול לסדר את המצב. 

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

סיימון לבייב בראיון ראשון: "הכל מומצא. רק ניסיתי להכיר בחורות"- לחצו כאן

לבייב, שכפי שלמדנו להכיר כבר מנוסה בעקיצות כספיות, הסכים לשוחח עם בן הזוג בפייסטיים כדי לוודא שלא מדובר במתחזה, ואכן השניים שוחחו כשבן הזוג נראה מוקף בהרבה עובדים סביבו במשרד גדול המדמה את משרדי החברה הרשמיים. אותו "עובד" הודיע לסיימון שהוא יוכל לאשר לו וי כחול וגם למחוק את כל החשבונות הפקטיביים על שמו לצמיתות תמורת העברה בנקאית של 6,664 דולר. נוכל הטינדר לא היסס וביצע 2 העברות נפרדות באמצעות חשבון PayPal, אחת על שמו ואחת על שם בת זוגו, קייט קונלין.

אולם זמן קצר לאחר מכן, המנהל של סיימון הרגיש שמדובר בעסקה חשודה ואיתר עובד רשמי והפעם אמיתי מתוך פייסבוק שהודיע לו שהחברה לא לוקחת כסף תמורת וי כחול וכי מדובר במתחזים. הנוכלים החדשים כצפוי נעלמו מהרשתות החברתיות כלא היו והשאירו את לבייב עם מוסר השכל לחיים. או שלא. TMI באמת לא יודעים למה לצפות כבר.

אגב, יכול להיות שחברת "מטא" ריחמו על הקורבן החדש, כי החל מהימים האחרונים הוא מתהדר בחשבון רשמי עם וי כחול כאילו היה איי ליסט רשמי מהשורה הראשונה. 

View this post on Instagram

A post shared by Simon Leviev (@simonleviev)