ביום רביעי האחרון הגיעה לסיומו אחד מהליכי הגירושים הסוערות של הוליווד בשנים האחרונות, כשבית המשפט נתן תוקף רשמי לפרידה של קים קרדשיאן וקניה ווסט. מאז נפלה הידיעה כי השניים מפרידים כוחות, הכביסה המלוכלכת לא נשארה כל כך בתוך הבית כשברקע איומים של הראפר על בן הזוג החדש של הכוכבת פיט דיווידסון, טענות מצידו לפיהן היא מרחיקה אותו מהילדים והאשמות מצידה על כך שהוא לא משתף פעולה עם עורכי דינה ומסית את הקהל שלו לאלימות כלפיה וכלפי החבר החדש. TMI החליטו לצאת ולבדוק אילו עוד זוגות הוליוודיים הלכו רחוק מדי עם הפרידה שלהם וסיימו את זה מלוכלך. ספוילר- יש. כל כך הרבה יש.

לקח את הגירושים קשה: קניה ווסט במסר אלים לבן זוגה של גרושתו קים קרדשיאן- לחצו כאן 

''אני עוברת למחנה טיילור סוויפט שיהיה ברור'' (צילום:  Pierre Suu gettyimages)
''אני עוברת למחנה טיילור סוויפט שיהיה ברור'' (צילום: Pierre Suu gettyimages)

טום קרוז וקייטי הולמס
הנישואין של טום קרוז וקייטי הולמס הרימו הרבה גבות בהוליווד. השניים הכירו בשנת 2005 וב-2006 כבר היו נשואים עם ביתם הקטנה סורי כשבמשך כל הזמן הזה ריחפו באוויר שמועות על כך שמדובר בנישואין פיקטיביים בחסות הסיינטולוגיה, הכנסייה המפוקפקת שקרוז הוא כנראה הפרזנטור הכי גדול שלה. אולם בשנת 2012 הזוג התגרש והכביסה המלוכלכת החלה לצוף – הולמס הגישה בקשה לגירושים מאחורי גבו של קרוז בזמן שזה שהה באיסלנד בצילומי סרט ודרשה משמורת בלעדית על הילדה. על פי עדויות היא היתה מבועתת מהמחשבה שסורי תגדל לצד הסיינטולוגיה ודחקה בכוכב לסיים את התהליך בהקדם. הזוג התגרש תוך שבועיים כשהולמס התפשרה על הסכם לפיו תקבל כמה מיליוני דולרים בודדים בלבד ולפי דיווחים, קרוז לא פגש את ביתו הקטנה במשך 6 שנים לאחר מכן.

''מה בחורה יפה כמוך עושה בכת סיינטולוגית כזו?'' (צילום:  Anthony Harvey gettyimages)
''מה בחורה יפה כמוך עושה בכת סיינטולוגית כזו?'' (צילום: Anthony Harvey gettyimages)

קריס וקייטלין ג'נר
בשנת 2017 הוציאה קייטלין ג'נר ספר אוטוביוגרפי מאוד מפורט על חייה, הגירושים ותהליך ההתאמה המגדרית שעברה. על הדרך היא הספיקה להסתכסך עם כל בת למשפחת קרדשיאן ובעיקר עם מי שהיתה זוגתה ב-20 השנים לחייה החדשים, קריס ג'נר. בספר, מתארת קייטלין כיצד לא הרגישה מעולם בנוח לקיים יחסי מין עם קריס וטוענת שהיא חשפה בפניה בעבר את נטייתה להתלבש כאישה (טענה שקריס הכחישה באופן גורף). השיא הגיע כשהיא סיפרה שחלק מהחיים לצד קריס היו ברובם מלאי ייסורים. מיותר לציין שהחשיפה הזו גרמה לנתק רציני בינה לבין המשפחה הכי מפורסמת בעולם כן?

השלמתן? מה הלו''ז? יכולות לעדכן אותנו בבקשה? (צילום:  Dimitrios Kambouris Gettyimages)
השלמתן? מה הלו''ז? יכולות לעדכן אותנו בבקשה? (צילום: Dimitrios Kambouris Gettyimages)

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הודיעו על פרידה בשנת 2016, רק שהתהליך הזה נמשך עד היום וידוע כאחד מקרבות הגירושים הכי מכוערים שידעה הוליווד. מהרגע שהפאוור קאפל הפיל את הפצצה, הידיעות החלו לזרום בלי הפסקה - תחילה היו דיווחים על התמכרות לאלכוהול ומריחואנה מצידו של פיט שהגיעו לשיא כאשר הוא תקף את בנו מדוקס בזמן שכל המשפחה שהתה על מטוס פרטי. לאחר מכן ג'ולי התראיינה למגזין "Vogue" וסיפרה שם שהגירושים הכרחיים עבורה ועבור תהליך ההחלמה שהמשפחה עוברת. במשך כל הזמן הזה שני נושאים עיקריים חוזרים לכותרות- הראשון הוא נושא המשמורת על הילדים. לפי מסמכי בית משפט לג'ולי קשה להגיע להסדר והיא מעדיפה שהילדים יהיו כמעט תמיד בחזקתה, והשני הוא אחוזת שאטו מיראבל המפורסמת של השניים בצרפת. הזוג לא הצליח להגיע להסכם חלוקת הנכס וממש השבוע נחשף שפיט הגיש תביעה נגד גרושתו לעתיד בטענה שהיא מכרה את חלקה באחוזה ללא ידיעתו. 

''אני לוקחת את הילדים שיהיה ברור'', ''בסדר חייכי מצלמים אותנו'' (צילום: רויטרס)
''אני לוקחת את הילדים שיהיה ברור'', ''בסדר חייכי מצלמים אותנו'' (צילום: רויטרס)

ג'וני דפ ואמבר הרד
בשנת 2016 הגישה השחקנית אמבר הרד בקשה לגירושים מהשחקן ג'וני דפ ופתחה תיבת פנדורה שמשתוללת עד היום. בסרטון שדלף לרשת נראה דפ שהוא מכה את הרד והיא מתחננת שיפסיק, מיד לאחר מכן פורסמו גם הודעות ששלח הכוכב לחבריו לפיהם הוא רוצה "להרוג אותה ולשרוף את גופתה", אולם כאן מגיע טוויסט בעלילה כי אז נחשף סרטון בו היא מודה שהיא בעצמה מכה אותו ומתעללת בו. לפי מסמכי בית משפט, הזוגיות של השניים היתה כל כך רעילה והביאה אותם למצבי קיצון עד כדי כך שבאחת העדויות סיפר הכוכב שבוקר אחד התעורר וגילה שאשתו השאירה לו צואה על המיטה (כן כן, צואה). 

''אמבר אנחנו נדבר על מה שקרה במיטה כאילו?'' , ''לא''(צילום:  John Phillips gettyimages)
''אמבר אנחנו נדבר על מה שקרה במיטה כאילו?'' , ''לא''(צילום: John Phillips gettyimages)

קים קרדשיאן וכריס האמפריז
לסיכום איך לא, האישה הכי דרמטית בתקשורת, כי אלו לא הגירושים הסוערים הראשונים שידעה קים קרדשיאן. בשנת 2011 נישאה הכוכבת לשחקן הכדורסל כריס האמפריז והחזיקה איתו מעמד 72 ימים שלמים, בסופם הגישה בקשה רשמית לגירושים. התהליך נמשך כמעט שנתיים במהלכם היא כבר הספיקה להכיר את קניה ולהיכנס להריון ראשון עם נורת' ווסט. האמפריז לפי מקורבים, לא היה מוכן להתגרש ודרש ביטול נישואין בטענה שקרדשיאן הונתה אותו כדי לקבל חשיפה גדולה יותר לתכנית הריאלטי שלה. בנוסף, דרש שחקן הכדורסל פיצוי כספי גדול כדי לאשר את סיום הזוגיות באופן רשמי והתראיין לכל כלי תקשורת אפשרי כדי לספר על כמה הוא מרגיש מרומה ומנוצל. מזל שאמא קריס היתה שם לפתור את הסוגייה כדי שקים תוכל להתחתן עם הראפר הכי מעורער בהוליווד.  

והם חיו באושר ועושר עד סוף 72 ימי הנישואין שלהם (צילום:  Gregg DeGuire gettyimages)
והם חיו באושר ועושר עד סוף 72 ימי הנישואין שלהם (צילום: Gregg DeGuire gettyimages)