השורדת נעמה קסרי הבהירה לא פעם כי "ריח זה ביג אישו". במהלך השנים האחרונות קיבלה לא פעם ביקורת לאחר שחשפה כי בנותיה הקטנות, אז בנות ארבע וחצי ושנה היו משתמשות בבושם לפני היציאה לגן. "אני מאמינה שילד מסודר ונקי ומריח טוב מקבל יותר מגע. כל אחד יודע בתוך תוכו שהוא היה מעדיף לגעת במישהו עם ריח טוב - מאשר במישהו עם ריח לא טוב״ אמרה בחשבון האינסטגרם שלה רגע אחרי ראיון שנתנה ל-7 לילות שם נגעה בנושא, ונראה שהרגישות לריח הובילה אותו לפרוייקט הבא שלה.

קסרי ממשיכה למנף את עסקיה, ובמקביל לכך שהיא מטפחת את קליניקת היופי, הבוטוקס והחומצות היאלורוניות, קסרי עוברת לדבר הבא, וכמו אמנים רבים בעולם כמו גם הכוכבות המקומיות, רוסלנה רודינה ונועה קירל, היא משיקה בושם חדש בניחוח האהוב עליה. את חגיגות יום האישה אמש, בחרה קסרי לחגוג באירוע השקה אינטימי לבושם החדש שלה הנקרא ״blu" בשיתוף SPRING בליבינג רום בתל אביב. בושם עליו עבדה קסרי בשושו בשנתיים האחרונות.

נעמה קסרי (צילום: שוקה כהן)
נעמה קסרי (צילום: שוקה כהן)

קסרי הציגה את הבושם לאורחים ונשאה ספיצ׳ במהלכו חשפה כי בדייט הראשון עם בעלה היא שלפה בקבוק בושם שלה והשפריצה לו על הבגד כדי שיחזור הביתה עם הריח שלה ויחשוב עליה. הגיעו להריח את הבושם החדש של השורדת, הבסטי ליהיא גרינר, השורדת ליה גיל, אשת הכושר אירה דולפין, שימי אטיאס, שקד קוממי, עדן דניאל גבאי, שירלי לוי ואחרים.

נעמה קסרי, ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)
נעמה קסרי, ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)

נעמה קסרי (צילום: שוקה כהן)
נעמה קסרי (צילום: שוקה כהן)