הדוגמנית ההריונית אסתי גינזבורג שעזבה במפתיע יחד עם בעלה עדי קייזמן ללוס אנג'לס לאחר שהותירו חובות כבדים בישראל בסך מיליוני שקלים ממשיכה לייצר כותרות. לאחר שיצאה לאחרונה נגד החבר הטוב לשעבר, איש יחסי הציבור רני רהב יוצאת גינזבורג במתקפה נגד העיתונאי חיים אתגר.

גינזבורג ובעלה שזוכים לדיווחים קשים על מעשיהם בתקשורת, מחליטה לסגור חשבון עם אתגר לקראת כתבת תחקיר שהכין המגיש עליהם וצפויה לעלות לשידור ביום חמישי הקרוב. בפוסט שפירסמה לפנות בוקר  בו אמנם לא ציינה את שמו של אתגר אבל בעקבות התזמון בסמיכות לתחקיר אין ספק במי מדובר, כינתה את העיתונאי "חובבן" .

שמה קצוץ על כולם: אסתי גינזבורג בצעד גדול שעלול לעורר סערה - לחצו כאן

"מרחמת על רני רהב": אסתי גינזבורג בעוד סיבוב לחימה תקשורתי - לחצו כאן

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן (צילום: אביב חופי)
אסתי גינזבורג, עדי קייזמן (צילום: אביב חופי)

"לאחר 18 שנים בתעשייה, גיליתי כי ישנם 2 סוגים של עיתונאים״ כתבה, ״המקצוען, כזה שעורך תחקיר מעמיק, מביא עובדות בפני הציבור כפי שהן, מבלי לעוות מבלי לעגל פינות ומבלי לפגוע בחפים מפשע, נטול אינטרסים. והחובבן - כזה שמבצע תחקיר מגמתי מהיום הראשון, עמוס באינטרסים אשר במהלך הדרך מגלה את האמת, ולמרות זאת בוחר במודע לפרסם דברי שקר על מנת לקדם את הרייטינג של עצמו ואינטרסים של אחרים״. את פניני החוכמה ששיתפה גינזבורג סיימה עם הכיתוב ״המשך יבוא״. בין התגובות שזכתה לפוסט נכתב ״ויש סוג אנשים שבורחים כי, לא היה כלום, כי אין כלום״. 

חיים אתגר פצוע (צילום: פרטי)
חיים אתגר פצוע (צילום: פרטי)

מהפקת התוכנית נמסר: "אנו מזמינים את כולם לצפות בתחקיר שישודר מחר ב"חשיפה" מיד אחרי החדשות בקשת 12".