הסיפור של אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן, שעזבו במפתיע את ישראל והותירו אחריהם לכאורה חובות ענק לחברים, מכרים ולקוחות של קייזמן בעקבות בור עסקי גדול אליו נקלעו בעסקי הנדל"ן בגרמניה ובברלין מסרג לגווע, ובסוף השבוע האחרון פורסמה כתבת תחקיר על החיים הנוצצים של בני הזוג בלוס אנג'לס.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

אחרי הביקורת על ההריון: תמונה של אסתי גינזבורג בחזייה ותחתונים עוררה זעם - לחצו כאן

אלא שגינזבורג הנמצאת בהריון שלישי מתקדם, תוקפת את כל מי שמעז להעביר ביקורת על חיי הראוותנות שלה ושל בעלה, או על כל מי שדורש להשיב את כספו חזרה, ביניהם גם החבר בדימוס איש יחסי הציבור רני רהב ואף רומזת כי הוא זה שיזם את הכתבה נגדה. אמש, יצאה הדוגמנית לשעבר במתקפה נגד "ידיעות אחרונות", גוף התקשורת הגדול שפרסם את הידיעה ובפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה:

"כל הכבוד לידיעות אחרונות שמסתבר שהפך להיות בכלל עיתון רכילות צהובה, שופר של רני רהב, על תחקיר מעמיק שלא נבדק או אומת בכלל ובו נכתבו כל העולה על רוחו. גיבוב שטויות ושקרים פרי דמיונו של מישהו, פשוטו כמשמעו. כמו שנאמר הנייר סופג הכל. אם לא היו בכתבה תמונות של עדי ושלי לא הייתי מבינה שהכתבה עלינו. ומזל טוב על המינוי לבוס החדש שלהם רני רהב שמכתיב לכתבת המהוללת מילה במילה, 5 עמודים של שטויות. אם מישהו רוצה לפגוע או למוטט אחר לפרסם שקרים ולהשמיץ, דברו עם רני הוא יסדר את זה, הרי ידיעות אצלו בכיס. הוא גם ידאג לצרף לכתבה את החברים הטובים שלי לכאורה שלא ראיתי ארבע שנים מלאים באינטרסים ואינטריגות משלהם. אני עייפה מהשטויות ודי מופתעת מהתת רמה של ידיעות, שקיים 82 שנה, וגם קצת מרחמת על רני, אבל מבטיחה להמשיך בדרכי להיות נאמנה רק לאמת ולנסות לעשות טוב. שבוע טוב גם לרעים". 

רני רהב, הילה רהב (צילום: אלירן אביטל)
רני רהב, הילה רהב (צילום: אלירן אביטל)

בעקבות הביקורת על ההריון: אסתי גינזבורג משיבה מלחמה לרני רהב - לחצו כאן

רהב לא נשאר חייב, העלה את צילום המסך שהעלתה גינזבורג וכתב: " אני מציע לגברת גינזבורג להיות נאמנה לאמת האמיתית, ולא האמת שהמציאה לעצמה, כולל השטויות שכתבה, שאין בהם שמץ של אמת. (אין לי קשר לכתבה, נקודה!). אני קורא לגברת, תתחילי להחזיר חובות ומייד. זה שאת מסתתרת מאחורי הסינור של בעלך, כאילו רק הוא חתום ואני ממשיכה את חיי כרגיל, זה לא עובד כך, גברתי. זוג זה זוג לטוב ולרע, וחובות פרטיים מחזירים יחד. במקומך הייתי שותק, אבל את חושבת שאולי בטעות מישהו יאמין לך, אז תהני מהחלום.  בטח שאת עייפה מהשטויות. כדאי שתצאי לעבוד ולהביא פרנסה ולהחזיר את החובות יחד עם בעלך. בזכות הכתבה למדתי כמה אנשים חושבים כמוני ולכמה אתם חייבים.  אני מודה לידיעות אחרונות שעשו תחקיר מעמיק על האמת בסיפור ונתנו לאזרח להבין, מה קרה באמת".

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי הדוגמנית נמצאת בהריון שלישי ואילו רהב, מי שהיה פעם חברה הטוב יצא נגדה והגיב לידיעה בחומרה כשכתב: "כשאנשים חייבים כל כך הרבה כסף לאנשים אחרים הם לא מרחיבים את המשפחה לפני מחזירים את החובות, יש גבול לכל בדיחה, אי אפשר לחיות על חשבון אחרים, בושה. במקומך לא הייתי יוצא מהבית עד שהייתי מחזיר הכל עד הגרוש האחרון".