עניין המודעות על שמירת איכות הסביבה עולה לא מעט לאחרונה. סלבס בארץ ובעולם מתגייסים ומשמשים כשגרירים של רצון טוב, בכדי לנסות לגרום לאחרים לשמור על כדור הארץ שלנו. אך יש לנו בשורות לא כל כך משמחות עבור הזמר מאור אדרי, שהצליח להסתבך עם תומר אשל, מנכ"ל עמותת "נקי" שעורכת פעילות חינוכית והסברתית למען ניקיון הסביבה.

לפני שבועיים ערך הזמר מופע בפארק באשדוד במהלכו השליך שטרות כסף ממותגים לקהל הרחב. מנכ"ל העמותה לא ראה בעין יפה את המסר הלא חינוכי של הזמר ומסר ל-TMI: "נמאס מהאומנים שלא נותנים דוגמא אישית, הסביבה אינה הפקרות. אתה בפסגת העולם אל תתנהג בצורה גסה לסביבה. תתנהג כמו בבית".

מאור אדרי (צילום: משה נחמוביץ')
מאור אדרי (צילום: משה נחמוביץ')

כמו כן שיתף אשל פוסט נוקב נגד הזמר וכתב: "אומנים חוצים את גבולות הלכלוך, מאור אדרי דוהר קדימה אבל משאיר הרבה לכלוך. בהופעה חיה שהתקיימה לפני שבועיים בפארק אשדוד הזמר זרק לעבר הקהל מאות שטרות של דולרים ממותגים עם תמונה שלו ואנחנו תוהים אם הוא חשב על כל הלכלוך שהוא יצר, כי אחרי שהקהל עזב את הפארק הרבה שטרות נשארו שם והפכו ללכלוך. אומנים חיים מאהבת הקהל אבל יש לאהבה הזאת גם את הצד הצביורי של הדוגמא האישית. כשאתה עומד על במה והקהל שלך בטירוף אתה משדר מסר שלזרוק לכלוך זה בסדר ולגיטימי. תן דוגמא אישית תסביר לקהל שאתה לא זורק יותר לכלוך".

מטעמו של מאור אדרי נמסר בתגובה: "האקט נעשה בתום לב, מאור לוקח אחריות על המעשים ומעריך את פועלה של עמותת "נקי" והעלאת המודעות בנושא חשובה. המהלך היה כחלק מקידום לסינגל החדש ״טיפים״ כסוג של אקט מחאתי, בשיר החדש שר אדרי 'אין לי כסף בכיסים, בוא נעוף על החיים' אמנם זה נראה פזרני ומנותק, אבל הרצון היה להעביר את המסר הפוך על הפוך".