מאיה ורטהיימר תככב ממש בקרוב על המסך בהנחיית הריאליטי הראשון שלה "אהבה חדשה" שישודר ברשת 13. בינתיים היא שוהה בניו יורק, שם היא מבלה זמן איכות עם בתה אסיה ובעלה אסף זמיר המשמש קונסול בניו יורק וכובשת את רחובות העיר עם תחפושות משפחתיות משעשעות במיוחד.

אמש הפתיעה ורטהיימר את העוקבים ברשתות החברתיות כשנשאלה מתי היא מתכננת להביא ילד נוסף לעולם והשיבה כי חייה לא יציבים וכך כתבה: "מתי שהשם ירצה, מתי שיהיה לי אומץ להתחיל טיפולי פוריות שוב, בא לי מאד אבל אני מפחדת, החיים מרגישים לי לא יציבים, ואני מפחדת להוסיף עוד הרבה חוסר שליטה, וחוסר בטחון שההורות וההריון מביאים".

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשורטהיימר מציינת שחייה לא יציבים, היא מדברת על העובדה שהיא מתגוררת בארץ עם בתה בעוד בעלה מתגורר בניו יורק. בנוסף הסבירה בראיון שהעניקה למגזין "את" למה היא חוששת להביא ילד נוסף לעולם: "הבעיה של ההיריון אצלנו היא בעיה אצלי. גם בפעם הבאה זה כנראה לא יקרה אצלי באופן ספונטני. הגוף שלי בסוג של טראומה מהתאונה שעברתי, ואני אצטרך טיפולי פוריות כי הוא לא מייצר את ההורמונים שצריך עבור היריון, ולכן נראה לי שזה לא יוכל לקרות בניו יורק. כשהתחלנו בטיפולים, הבנתי שמדובר בתהליך מורכב, שאני מודעת לו. יהיה לי קשה לעבור אותו לבד, בארץ רחוקה וזרה עם ההורמונים והבדידות, הרי אסף ילך לעבודה".

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)