בזמן שדניאל גרינברג לקחה אתנחתא מהחיים, מההורות במשרה מלאה והגירושים שעברה, ויצאה לחופשת סקי לחגוג את הסטטוס החדש שלה, הילדים מיאל ורון, המשותפים לה ולאייל גולן, נותרו בהשגחת האבא, כך לפחות על פי גרסת הזמר. אך נראה כי אחרי שאייל גולן טס ונפש לו ברחבי העולם, היה לו קשה לפרגן לגרושתו בחופשתה הראשונה, כשהעלה לאינסטגרם סטורי עם עקיצה לגרינברג לאחר שזו כתבה שהילדים נמצאים עם הוריה.

״אני כרגע במנוחת הלוחמת, מודה שכל הטירוף הזה חדש לי, געגועים מטורפים לילדים שלי, אבל תמיד זוכרת את עצמי, אמא מאושרת ילדים מאושרים" כתבה גרינברג והוסיפה: "הילדים עם ההורים המושלמים שלי שנותנים לי שקט נפשי ובטחון לפרוח, ולהגשים את עצמי בכל רגע נתון. מחר חוזרת הביתה באורות של שמחה, ואנרגיות להמשיך להיות האמא שאני אוהבת להיות עבור ילדיי״ 

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נראה שגולן לא אהב שגרינברג לא נתנה לו ולמשפחתו את הקרדיט המגיע להם, והציג גרסה אחרת שהפכה לויכוח ברשת. גולן שיתף סטורי בו נראית אחותו מאיה משגיחה על רון לצד הכיתוב: ״תודה לאחותי האהובה, על העזרה עם הילדים, ובמיוחד עם רון שלקחת אותו אלייך, למשך כל השבוע כשאמא שלהם הייתה בסקי״. גרינברג לא נותרה חייבת והציגה גרסה אחרת מהזמר מה שהפך לויכוח עובדות פומבי ברשת.

כדי לעשות סדר בבלאגן, ובויכוח שהפך לויראלי, כתבה גרינברג: "ההורים המושלמים שלי ביותר שומרים על הילדים שלי ונעזרים באופן מדהים שראוי להערכה והערצה במאיוש אחות של אייל שאני סומכת עליה הכל בעולם כשאני לא נמצאת". אל תדאגו, ברגע כתיבת שורות אלה הסדר שב על כנו וכולם חזרו הביתה.

מאיה גולן ורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה גולן ורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)