יממה מותחת במיוחד עברה על השורדת הפיינליסטית ג'קי אזולאי, שהתחרתה בשבת האחרונה ראש בראש ב"מבחן האש" מול אלה אייבנדר והפסידה וסיימה במקום השני. אחרי ערב הגמר החלו ספקולציות ברשת האם אייבנדר עברה על חוקי הפורמט כשמרחה לכאורה גליצרין על החוט וברשת דיווחו כי אזולאי דרשה לערוך מבחן חוזר שייתכן וישנה את תוצאות הניצחון. אבל אחרי שעות ארוכות של התאוששות מערב הגמר וטלפונים בלתי פוסקים, את ערב אתמול העבירה אזולאי לצד בן הזוג שלה דניאל בוסי באירוע החתונה של נסרין קדרי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אזולאי, שוב עלתה על שמלה ועקבים, התאפרה והסתרקה כדי להתייצב רעננה ויפה באירוע המסוקר של השנה. צלם הפפראצי שהיה במקום ניסה לתעד את כוכבת הריאליטי ולשמוע על התחושות המלוות אותה בעקבות הגמר, אך אזולאי ניסתה להתחמק מהמצלמות והצהירה כי היא לא מתראיינת.

בעקבות הגמר שהסתבך: הדרישה המשפטית של אלה אייבנדר מהפקת "הישרדות" - לחצו כאןג'קי אזולאי מסרבת להתראיין (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

הזוג המאוהב הגיע לעמדת הרישום בכניסה וכשהמארחות הבינו כי השניים מנסים להתחמק מהצלמים שהקיפו אותם, הן הכניסו אותם פנימה וענדו להם את הצמידים המאפשרים כניסה בסמוך לפתח האולם.

דניאל בוסי, ג'קי אזולאי (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
דניאל בוסי, ג'קי אזולאי (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)