לפני שלושה שבועות חשפה גל גברעם כי היא סובלת מדיכאון כרוני כבר מספר חודשים וכי היא הודיעה לסוכנת שלה לבטל את כל העבודות הצפויות עד שמצבה ישתפר. במקביל דיווחו המדורים על משבר גדול שפקד את גברעם ובן הזוג תום חיימוב. גברעם ארזה פקלאות, עזבה את הדירה המשותפת עם חיימוב ושבה לבית אמה.

אלא שמטעם גברעם וחיימוב השניים מכחישים פרידה וטוענים כי מדובר במצב רגיש לאור מצבה של גברעם והיא עברה לבית אמה רק כדי להחלים. אמש (ראשון) במסגרת שבוע האופנה, התקיימה תצוגת "טבע נאות" בהאנגר 11 בנמל תל אביב. בין הסלבס שנבחרו לצעוד על המסלול ולהציג את נעלי המותג, כיכבו בראש הרשימה כוכבי האח הגדול הזוג האהוב תום חיימוב וגל גברעם. 

תום חיימוב (צילום: לנס הפקות)
תום חיימוב (צילום: לנס הפקות)

כך שמאד שמחנו לשמוע שמצבה של גברעם משתפר והיא צפויה לחזור אלינו בתצוגה, ולצעוד על המסלול לצד בן זוגה, ונראה כי הימים הקשים כבר מאחוריה ומאחוריהם כזוג. אלא שימים ספורים לפני התצוגה הודיעה גברעם על ביטול השתתפותה. בהפקה נאלצו למצוא לה מחליפה ברגע האחרון ומי שנבחרה להיכנס לנעליה היא לא אחרת מכוכבת "האח הגדול" שני גולדשטיין

לעומתה, חיימוב לא ביטל את הגעתו למרות שגברעם הבריזה ברגע האחרון, ואמש הוא הגיע לאירוע עם אמו ובילה מאחורי הקלעים עם זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון שצעדה גם היא במסלול התצוגה לצד הסלבס ברק שמיר, נועם פרוסט, סתיו סטרשקו, תאלין אבו חנא, מירית גרינברג ואחרים. 

שני גולדשטיין (צילום: לנס הפקות)
שני גולדשטיין (צילום: לנס הפקות)

תום חיימוב, תקוה גדעון (צילום: לנס הפקות)
תום חיימוב, תקוה גדעון (צילום: לנס הפקות)