אחרי הסערה הגדולה של גמר הישרדות VIP וזכייתה של אלה אייבנדר שהוטלה תחילה בספק, ג'קי אזולאי לא נחה לרגע. ימים ספורים אחרי הגמר אותו הפסידה, אזולאי התעצבנה בקבוצת הוואטס אפ של מתמודדי האי ויצאה ממנה בהפגנתיות לאחר שדנדן בולטין כתב שאלה ניצחה ביושר. במקביל שכרה אזולאי את שירותיו של עורך הדין יוסי כהן, המשמש עורך דינו של בנימין נתניהו, כי היא לא מתכוונת לוותר בקלות כזאת על המיליון.

לאור ההתנהלות שלה, זוכה אזולאי לביקורת נוקבת מצד הצופים, תגובות נאצה וביקורות קשות שהגיעו אפילו לחשבון האינסטגרם של הגרוש שלה ישראל אוזלאי ששיתף בתמימות תמונה עם בת הזוג החדשה וזכה לתגובות כמו "ברוך שפטרנו מהעונש הקודם" כשהכוונה לאזולאי. אלא שכעת זוכה השורדת הכי בולטת של העונה, לתמיכה מכיוון לא צפוי.

"לא מתראיינת": כך תפסנו את ג'קי אזולאי רגע אחרי הגמר - לחצו כאן

ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

ישראל אזולאי, הגרוש הטרי, עימו ניהלה השפית מריבה מתוקשרת, יוצא להגנת גרושתו וכותב בפוסט: "אני לא נוהג להגיב ככה בדרך כלל אבל כואב לי לראות איך שהיד קלה על המקלדת ולכן אני מגנה כל עלבון ותגובה רעה, שלא מכבדת את האמא של הילדים שלי. אני לא מנסה לשנות דעה של אף אדם, אבל אני זה שיודע איזו אישה ואמא היא ולכן לא אתן מקום לתגובות מהסוג הזה אצלי"

ג'קי וישראל אזולאי בימים זוגיים(צילום: אור גפן)
ג'קי וישראל אזולאי בימים זוגיים(צילום: אור גפן)