שבוע וחצי חלפו מאז צעדה דנית גרינברג בשביל החופה בפעם השנייה בחייה ונישאה לבחיר ליבה ברק חקמט. זה קרה באחד הימים הקשים שחוותה ישראל עם פיגוע הטרור הרצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב בו קיפחו שלושה אנשים את חייהם. מה שהעיב על מצב רוח האורחים בחתונה, הפך לשיחת החתונה ותפס כאמור את כל הפוקוס והכותרות מהחתונה הנוצצת.

מאז הספיקה גרינברג לארוז עם בעלה הטרי פקלאות ולצאת לירח דבש חלומי בתאילנד. אבל גם שם באחד המקומות הכי מרגיעים בעולם, בין חופים קסומים, חולות זהובים, ים כחול ועצי קוקוס, השיח על המצב הביטחוני הגיע והצליח להוציא את גרינברג משלוותה. סרטונים ששיתפה בלה חדיד ברשתות החברתיות ששיתפו במסגרת תעמולה מהצד הפלסטיני, בו נראה שוטר ישראלי תופס ילד פלסטיני בן 12, הובילו לתגובה חריפה מצידה של גרינברג. 

דנית גרינברג בקמפיין חדש (צילום: טל חמדי,אדיר פישר)
דנית גרינברג בקמפיין חדש (צילום: טל חמדי,אדיר פישר)

"אני לא מסוגלת לעצום עין", כתבה גרינברג היישר מהריזורט היוקרתי: "מה שבלה חדיד עושה זה פשע נגד האנושות. מעלה סרטונים שהתקשורת הפלסטינית מפיצה, פייק ניוז ללא הקשר למה שקדם לכך. פופוליזם טהור, רע. צהל והשוטרים שלנו לא תוקפים סתם, הם מגנים עלינו ועל אזרחי ישראל ביניהם ערבים שרוצים לחיות כאן בשלום. היא נותנת לגיטימציה למחבלים לעשות פיגועים ולרצוח ישראלים, יהודים. היא מתסיסה, אנשים נרצחים כאן, הסרטונים שלה חצו כל גבול. זה צריך לעבור לטיפול של הרשויות, של הצבא שלנו, של הממשלה. של חברי הכנסת היהודים והערבים בו זמנית. לא אתפלא אם פשעי שנאה אנטישמיים יחלו בעולם בקרוב, וגל טרור רצחני ימשיך להכות גלים. מישהו צריך לעצור את הבחורה הזו ועדיף מוקדם מאשר שעוד אנשים ירצחו".

בלה חדיד (צילום: רויטרס)
בלה חדיד (צילום: רויטרס)