העיתונאי והתסריטאי רשף לוי באמירה סנסציונית בפוסט חריג בפייסבוק, שם הוא כתב כי חולם שמטאור ירסק עד עפר את הכותל המערבי והר הבית, מקור המחלוקת וחוטף תגובות נאצה על דבריו. בין המגיבים בלטה המגישה פאולה רוזנברג שתמכה בדבריו. בפוסט שפרסם היום לפנות בוקר בפייסבוק כתב רשף לוי דברים קשים כשהוא חולם לכלות את המקום הקדוש ביותר לעם היהודי וכך כתב: ״ראיתי שינון מגל מתכנן לבנות את בית המקדש על הר הבית. מה שמעלה את השאלה האם אנשים שיוצאים מדעתם עוברים לשדר בערוץ 14 - או שברגע שאתה מגורש לשם אתה משתגע. לי יש בקשה אחרת מאלוהים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אלוהים יקר, אני בטוח שאתה טוב ומטיב. מעולם לא קראתי התבטאות שלך שמבקשת מכל המדרובים למות על גל של אבנים כלשהו, גם לא בירושלים. אתה רואה את כל הטרוריסטים והמשוגעים שפועלים בשמך ואתה מתבאס לא פחות מאיתנו. לכן בקשה לי אליך, אתה ששולט בכל גרמי השמים, אנא ממך הסט את אחד מהמטאורים שלך - מטאור קטן, לא גדול - ושלח אותו ישר לאגן הקדוש שירסק לעפר את הכותל ואת הר הבית שבנה בכלל החוטא שלך הורדוס. את הבור שייווצר נשכיר לנטפליקס לצילומי העונה הבאה של 'Too hot to handle' ובכסף שנקבל נדאג לכל הילדים שההורים שלהם נרצחו ועוד יירצחו לשווא בכל הטירוף הזה", כתב לוי.

רשף לוי (צילום: יואב ארי דודקביץ', פלאש 90)
רשף לוי (צילום: יואב ארי דודקביץ', פלאש 90)

התגובות הקשות מיהרו להגיע: ״מה זה הפוסט הזה? אתה מתפלל שהכותל, השריד היחיד שיש לנו מבית המקדש שדוד המלך בנה ייחרב? מנסה למצוא חן בעיני 'קשת' ו'רשת' כדי שיזרקו לך פירור. מביך״, או גולש אחר שכתב: "רשף לוי הבורות שהפכה למקצוע, כשלא מבינים במשהו שחשוב לכל כך הרבה אנשים שהוא קודש הקודשים וההיסטוריה שלך, אז מומלץ לשתוק״ או ״לך תחקור ותבין את חומרת הדברים שכתבת״, ״יש לך בעיה חמורה בהבנת המציאות".

לעומתם בלטה המגישה פאולה רוזנברג ששיבחה את הפוסט האמיץ של לוי וכתבה: "בכל פעם יש לי יותר ריספקט לאומץ שלך, משום מה אין לנו כמעט אנשים מוכרים שמעזים לנקוט עמדה על הנעשה בארץ, כדי לא לעצבן את הקהל או הלקוחות המסחריים. זה מאד חסר בשיח. אתה נווה מדבר בתוך האלימות של אנשי במה והמדיה, תודה רשף זה מעודד".

ינון מגל שקרא את הדברים מסר למעריב TMI על רשף לוי:

"1. אין תפילה שלא מוזכרים בה התחנונים לבניית בית המקדש. 
2. 2000 שנה התפללו יהודים עם דמעות לחזור למקום הזה.
3. אחת התמונות המפורסמות והמרגשות של מדינת ישראל מאז הקמתה היא תמונת הצנחנים בכותל לאחר שחרורו. 
4. עם כל הכבוד לתל אביב, זהו האתר שפוקד כל ידוען שמגיע לפה. 
5. זהו השריד האחרון שמזכיר לנו את גלות העם היהודי שגררה סבל בלתי נתפס 
6. ובא יהודי, מבקש מבורא עולם לרסק את האבנים הקדושות האלה באשמה שהם גרמו לסכסוך... 
7. להאשים אבנים ולא אנשים במעשי אלימות זה תקדים. 
8. אבל יש אנשים עם לב של אבן ויש אבנים עם לב אדם".

פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)
פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)