השחקנית גיה באר גורוביץ', כוכבת "ארץ נהדרת" המוכרת לנו גם בדמותה הקומית בנהאל ״מצומת מילר״, הפכה בשבוע שעבר לאמא לשניים, יחד עם בן זוגה השחקן יוגב יפת, לבת טרייה שמצטרפת לאחיה הבכור דור. אלא שהלידה עברה רגעים קשים ומטלטלים והשחקנית תיארה אותם כ-12 דקות של גיהינום ופחד אימים.

בפוסט ששיתפה גורוביץ' שיתפה את חווית הלידה הדרמטית וכתבה: "יום שבת. שבוע 40 בדיוק. שבע בבוקר. יורדים לי המים. בליס איכילוב אנחנו עולים לחדר לידה יש! זה קורה! קרן הדולה האהובה מגיעה, יהודית חי המיילדת המדהימה בודקת אבל אני רק פתיחה 2 בלי מחיקה. אני מתחילה לפחד שהלידה לא מתקדמת. יהודית מאמינה בי שאני יכולה לעשות את זה. יוגב שואל מה זה אומר מחיקה? הוא יודע. הוא סתם בשוק. שמים לי מוניטור". 

גיה באר גורביץ' (צילום: אלירן אביטל,איציק בירן)
גיה באר גורביץ' (צילום: אלירן אביטל,איציק בירן)


"ד״ר ליאת זקר נכנסת: 'גיה יש האטות בדופק אנחנו צריכים להיכנס לניתוח קיסרי עכשיו!', אני: 'לא!!! זה לא קורה לי שוב! אני כל כך רוצה ללדת רגיל!', אבל אין התקדמות והעוברית במצוקה. צריך לחשוב עליה. כאן אני מוותרת. אני בוחרת שלא ללכת ראש בקיר. ואני שלמה עם ההחלטה. אנחנו נכנסים לחדר ניתוח. היא עוד רגע היא יוצאת! אנחנו כבר ממש מתרגשים לראות אותה! 6:23 הופ! היא בחוץ! כאן מתחיל סרט אימה של 12 דקות! התינוקת לא מגיבה, לא נושמת והגוף שלה שמוט, כמו בובה. לוקחים אותה החוצה. אני נתקפת פחד אימים. אני בגיהנום. ד״ר בוריס המרדים מבקש שמישהו יגיע לעדכן, אבל אף אחד לא בא. 'היא תהיה בסדר' הוא אומר לי, 'עושים לה גירוי, עוד מעט נדע הכל'. ככל שהזמן עובר אני משלימה מה שקורה 'זהו, זה סוף הסיפור'. אני נפרדת ממנה, מכה על חטא. הכאב עצום. לאט לאט אני שומעת את הדופק לי נחלש. זהו, גם אני עומדת למות".

"6:35 נכנסת אחות עם תמונה בטלפון של התינוקת: 'היא בסדר! היא נושמת ובוכה, ואין נזק'. אני רועדת, ירדה לי אבן עצומה מהלב. ד״ר בוריס מרגיע אותי במילים מרגיעות ועוד גלון של אפידורל. אני נרדמת. אחרי כמה שעות של התאוששות עלינו ליולדות א׳. טיפול חלום, חדר 5 כוכבים. בחדר אני פוגשת את התינוקת היפה שלי. יוגב מביא לי אותה והלב שלי נמס ומתמוגג מאהבה. אני מנשקת ומחבקת אותה, ומתחילה להניק! מדהים כמה מהר היא משכיחה ממני את רגעי האימה שהיו רק הבוקר. אז ניסיתי ללדת טבעי, ואני שמחה על הניסיון, הייתי נוכחת בכל רגע והייתי כואבת ומאושרת, אבל כנראה שזה התסריט שהכי יושב עליי: אמא דרמטית, לידה דרמטית, תינוקת דרמטית".

View this post on Instagram

A post shared by Gaya beer gurevich (@gayabg)