עידית אליהו ורפאל יונתן הם הזוג השביעי והאחרון של העונה החמישית של חתונה ממבט ראשון  שהכיר מתחת לחופה. הערב (שלישי) ישודר פרק ירח הדבש של הזוג הטרי, אך רגע לפני שיתפו הבוקר כל אחד מבני הזוג פוסטים על המסע שעברו והסבירו מה הייתה הסיבה שגרמה להם להשתתף בריאלטי ההיכרויות

עידית כתבה:  "לפני פחות משנה לקחתי החלטה לעצור הכל, לנצל את ההזדמנות שקיבלתי ופעם ראשונה בחיי להתמקד רק בי, ההחלטה שלי ללכת על זה היא בעצם ההחלטה לקחת את השליטה לידיים שלי. לעשות מעשה בשביל שדברים יקרו. אני עוברת מסע מטורף שמלמד אותי לפתוח את הלב, לא לוותר שקשה, לתת הזדמנות , להתמודד עם עצמי ברגעים קשים ולצאת מאזור הנוחות שלי. אני גאה במסע שלי גאה בחברים שלי לתוכנית על אומץ, על שנתנו הזדמנות כנה לאהבה".

רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
 

רפאל כתב: "מתי אי פעם עלית על רכבת מבלי לדעת לאן היא תיקח אותך? אני עליתי על אחת כזאת בדרך לחתונמי. בחרתי בזה על אף המחיר האישי שבחשיפה, כי אני יודע שאנשים יצפו ויזדהו ויעברו איתי דרך ותהליך יחד. אני שמח להזמין אתכם לרכבת הרים של רגשות , לעבור איתי דרך הכי כנה וחשופה שלי להצלחות טעויות, פחדים ללמוד לתקשר זוגיות וסבלנות שנחוצה כדי לחבר שתי נשמות ועולמות". 

עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
עידית אליהו ורפאל יונתן עמר, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)