בריטני ספירס (40) ובן זוגה הדוגמן סם אסגרי (28) התחתנו אתמול בטקס רשמי שנערך על ידי הכומר שגם ערך את חתונתה של פאריס הילטון בשנת 2021. ספירס ואסגרי התארסו בחודש ספטמבר האחרון, לאחר חמש שנים של זוגיות. זמרת הפופ צילמה סרטון וידיאו קצר של השניים מהמעמד, אותו העלתה לאינסטגרם, ובו נשמעה אומרת: "אינני יכולה להאמין שזה קורה!" 

אסגרי אמר כי הוא עיצב בעצמו את טבעת האירוסין של השניים במקום לקנות טבעת מוכנה והוסיף: "הצלחתי להבין מה הטעם של בת זוגי, ושהיא לא תרצה משהו יותר מידי ראותני. בדרך כלל אנשים מפורסמים מקבלים טבעות יקרות, אבל אני רציתי שזה יסמל משהו, שהיא תדע שזה בא ממני". 

ספירס העניקה למעריציה הצצה לחגיגות טרום הנישואין כאשר פירסמה סטוריז ברשתות החברתיות בהן נצפה הזוג שותה שמפנייה במכונית רולס רויס יוקרתית. כזכור, השניים התארסו במהלך חופשה זוגית, רגע אחרי ששוחררה הזמרת מכבלי האפוטורופוסות של אביה לאחר מאבק משפטי ממושך במהלכו דרשה לקבל את החופש שלה בחזרה. מאז, השניים הספיקו להכריז על הריון ראשון משותף אך בצער רב שיתפו בחודש שעבר כי עברו הפלה טבעית מצערת.



ספירס הייתה נשואה בעברה לקווין פדרליין, אבי שני בניה, אך הזוג התגרש לאחר זמן קצר. בעלה הראשון, ג'ייסון אלכסנדר, איתו התחתנה הכוכבת בלואס ווגאס בינואר 2004 והייתה נשואה לו למשך 55 שעות בלבד עד שהודיעו כי הנישואין מבוטלים, הצליח להיות גורם ההפתעה בחתונה הנוכחית, כך מדווח אתר TMZ. אלכסנדר התפרץ לטקס וטען שהוזמן על ידי ספירס וכי היא אשתו הראשונה והיחידה, תוך שהוא מצליח לחדור לתוך האולם ולצלם את האירוע, עד שלבסוף הוצא ונלקח משם למעצר. מהמשטרה המקומית נמסר כי ג'ייסון יואשם בארבע עבירות, ביניהן עבירה בגין וונדליזם והסגת גבול.