כוכב "הבוזגלוס" ויוצא "הישרדות" אוהד בוזגלו, ממשיך ללכת נגד הזרם ונגד כל המוסכמות המקובלות בחברה נאורה ומצהיר הפעם מבלי להתבייש שהוא מאוהב בשתי נשים שונות, האחת היא אלכסה המוכרת לכולנו כמי שמנהלת איתו קשר לא מחייב בשלוש השנים האחרונות, והאחרת היא צעירה בת 23 אותה הכיר לפני חודשיים.

אה, הוא גם מוסיף לרשימת האהבות בחייו אישה נוספת שהוא אוהב, את פאני בוזגלו - גרושתו ואם ילדיו. כל זה קורה אחרי שפרסם בחודש שעבר תמונה מעוררת מחלוקת שלו מחופשה באילת שוכב במיטה ומתערטל עם ארבע נשים שונות. בוזגלו שידוע כמי שמנהל אורח חיים של רווק הולל מאז גירושיו מאשתו פאני, מנהל בשנים האחרונות מערכות יחסים פתוחות עם לא מעט נשים צעירות ויפהפיות, יש לומר, שנופלות שדודות לרגליו ומסכימות לקבל את הגרסה הלא בלעדית שלו.

אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)

אני לא אכנס לטעמן האישי, ומה קסמו של בוזגלו שגורם להן לוותר על הרצונות הכי בסיסיים שלהן לנאמנות וזוגיות יציבה כי אחת וטעמה ומשיכתה, אבל אנחש שזה כנראה קשור בעיקר לדקות התהילה וחיי הזוהר מול המצלמות, שהן היו רוצות לטעום גם. אלא שבוזגלו כל כך שלם עם עצמו שהוא מתפאר בפומבי בחיי הנהנתנות בהם בחר, יש שיטענו שהוא עושה זאת אפילו באומץ רב, כשהוא הולך נגד הזרם ודווקא בתקופת ה"מי טו" כשזה לא פוליטיקלי קורקט וחושף את החיים של רווק הולל מבלי לפלטר את המציאות המכוערת, וכן זאת מציאות מכוערת שלא מתאימה לחברה נאורה, לא משנה כמה אמיתי ואותנטי הוא לנשותיו.

אני קוראת את התגובות הנלהבות שהוא זוכה לקבל במיוחד או בעיקר מגברים שמקנאים באומץ שלו ללכת עם האמת שלו ולממש את הפנטזיות הרטובות גם שלהם. באופן מפתיע גם אני רוצה להצטרף לאותם מהללים ולקחת חלק בתשבוחות לאוהד בוזגלו ולהודות שהוא אמיץ ואפילו ארחיק לכת ואומר מעורר השראה.

אוהד בוזגלו ואלכסה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ואלכסה (צילום: אור גפן)

ולא בגלל דרך החיים המתירנית בה בחר, אותה הוא משתף בחופשיות לעיני כל, ולא בגלל שהוא נאמן לעצמו ולדרך שלו, אלא כי רק בזכותו אנחנו מרגישים שבחרנו בדרך הנכונה. ובגללו אנחנו נזכרים במה מקולקל בחברה שלנו ומחדדים את כל הערכים שחשובים לנו כבני אדם. תודה ליקום ששלח לנו אנשים כמו אוהד בוזגלו שיזכירו לנו עד כמה אנחנו נאורים וטובים כשלא בחרנו בדרך שלו. ולא כי לא יכולנו, אלא רק כי לא רצינו, ולא נמשכנו לסגנון חיים כזה. 

ולכן, בפנייה אישית לאותן נשים צעירות שנופלות שדודות לרגליו, נכון שאתן זוכות לתמונה במדורי הבידור, ויוצא לכן להיכנס לאירועי השקות נוצצים ואפילו לפגוש ידוענים ולגעת בזוהר, (עלק זוהר, אם להודות באמת) אבל תשכחו מקריירה בתעשייה, זה לא יקרה לכן לעולם, ותדעו שאנחנו מביטים בכם מהצד בחמלה רבה. 

חיי האהבה הפתוחים של אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
חיי האהבה הפתוחים של אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)