תקופת הקורונה והסגרים גרמו למיכל ינאי ובעלה בן מוסקל לעשות חישוב מסלול מחדש, לרענן את המצברים ולבסוף חליטו לעשות רילוקיישן ליוון. כוכבת הילדים שירדה מהארץ שיתפה בהזדמנויות הרבות שמצאו מעבר לים, שיתפה כי המעבר למדינה החדשה הציל את הנישואים ואת ההורות שלהם. אלא שכעת חושפת ינאי שלצד היתרונות הרבים יש גם את צדדים פחות חיוביים של המעבר, ובינהם קשיי ההסתגלות שחווה בנה יובל, בן השש, שגרמו לו להפסיק לאכול.

הקרנבל של מיכל: כך חגגה ינאי יום הולדת 50
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

יובל כך טוענת ינאי, הפסיק לאכול כי הוא רצה להרגיש שהוא שולט במשהו אחד בחייו, לאחר שאיבד שליטה מאז המעבר. בסרטון ששיתפה נראה בנה כבר אחרי המשבר אוכל המבוגר בתאווה גדולה ולצד הסרטון כתבה: "זה לא סתם פוסט על ילד בן שש שאוכל המבורגר, זה פוסט על רילוקיישן והמרוכבות שלו. זה פוסט על ילד בן שש שהפסיק לפני עשרה חודשים לאכול. שאכל ממש מעט כדי לא למות ברעב. כולם סביבי נורא נלחצו, ואני הבנתי שאין מה" כתבה והסבירה.

View this post on Instagram

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

"זה לא קשור לאוכל אלא לשליטה, ילד בן חמש וקצת לא מסוגל להבין את התמונה הגדולה של המעבר ליוון ומסוגל רק להרגיש פחד וחסר יכולת להחליט על כמעט שום דבר בחיים שלו, המדינה בה הוא חי, השפה שהוא לא יודע חברים חדשים, בית חדש. מנסה לפחות לשלוט על דבר אחד בחיים, מה נכנס ו לגוף. נתתי לו את הזמן שהוא היה זקוק לו, וזה לא היה קל, עברו עשרה חודשים מאז שעברנו ורק לפני קצת פחות מחודש יובל התחיל לאכול. כמויות מטורפות והנאת על חלל. דומעת מהתרגשות על זה שהוא מקשקש באנגלית בביטחון, על זה שהוא מספר על החברים בגן שלו, על זה שהוא חזר להיות יובל" 

מיכל ינאי ובנה יובל (צילום: יאיר שגיא)
מיכל ינאי ובנה יובל (צילום: יאיר שגיא)