כפי שליאורה דיווחה לראשונה, עמית דישון התחתנה בשבוע שעבר עם ג׳ק הופמן, בנו של השחקן ההוליוודי המפורסם, דסטין הופמן. זבוב שנכח על השטיח האדום סיפר לליאורה כי החתונה הייתה בבית משפחת הופמן באל‏־איי, ונכחו בה בני המשפחה הקרובה, חברים קרובים של ההורים, וחברות של הכלה שהגיעו במיוחד לחתונה. בין האורחות נמנתה גם חברתה הטובה של דישון, הדוגמנית ומעצבת האופנה ליבר בלילתי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

היה מרגש במיוחד לראות את דסטין עומד מאושר עם בנו וכלתו הטרייה. הייתה גם עוגת שלוש קומות וכולם קינחו בשירת “הבה נגילה". למחרת נערכה מסיבת אפטר פרטי בחוף מאליבו.

ביום שני האחרון, לקראת צאת העונה הרביעית של הסדרה הישראלית המצליחה "פאודה", התקיימה פרמיירה חגיגית באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב. חברת YES הרימה את ההשקה, כאשר בין אורחי הכבוד נמנו גם מי שהקים את יחידת דובדבן ופיקד עליה, ניצב בדימוס אורי בר-לב, יחד עם בת זוגו נטליה פרץ סיני. כמובן, איך לא נכחו באירוע גם שחקני הסדרה, בראשם הדמות הראשית ויוצר הסדרה ליאור רז

ליאור רז, אורי בר־לב ובת זוגו נטליה פרץ סיני (צילום: פרטי)
ליאור רז, אורי בר־לב ובת זוגו נטליה פרץ סיני (צילום: פרטי)

לרגל חגיגות ה-50 ל"בית גיל הזהב תל אביב", שנפתחו במופע בהנחיית דורון רפאלי, מייסד להקת "טררם!", עלה למופע המרכזי הזמר שימי תבורי. האומנים התקבלו באהבה על ידי הדיירים והאורחים, ותבורי ניהל עמם שיח מהבמה: הם ביקשו שירים מהרפרטואר, והוא החמיא ליופיו של הבית, וכששאלו “איפה יהודית?", השיב בשובבות “אתם בעניינים", ואף סיפר שהייתה אמורה להצטרף.

שימי תבורי, אלה מולר ודורון רפאלי (צילום: ליאת מנדל)
שימי תבורי, אלה מולר ודורון רפאלי (צילום: ליאת מנדל)