מאמנת הכושר המפורסמת אירה דולפין שאימנה שמות כמו נטלי דדון, ג'ני צ'רוואני ואלה אייבנדר, הודיעה כי היא נפרדת מהדבר היקר לה ביותר. דולפין, שסיפרה לא פעם בראיונות על התחרות הקשה בתחום הכושר ועל הידועניות בביצה שעברו למאמנות המתחרות,  החליטה לסגור את סטודיו הכושר הנודע שלה אחרי 7 שנים. 


בפוסט פרידה היא שיתפה את עוקביה: "מחפשת את המילים ולא בטוחה מאיפה להתחיל. הלב דופק וכפות הידיים מזיעות כאילו אחרי מרתון. אם יש משהו שלא חשבתי שיקרה, זה שאכתוב את הפוסט הזה. פוסט פרידה מהפינק רום. השבוע זה השבוע האחרון של הבייבי שלי, הסטודיו הורוד שלי. עצוב לי לסכם, אבל זו החלטה שקיבלתי בלב שלם".

"שלמות זאת אשליה": אירה דולפין ממשיכה לחשוף את האמת על גופה>>>

בהמשך הוסיפה דולפין כי היא לקראת פרויקט חדש ומטורף שעתיד לצאת ממש בקרוב, ולדבריה, "זה יהיה הדבר הכי גדול שעשתה פה אי פעם מאמנת כושר בישראל". לסיכום הפוסט כתבה: "זאת סיומה של תקופה ארוכה, בונה, לא תמיד קלה אבל תמיד מרגשת ומחזקת. הפינק רום תמיד יהיה חלק ממני ומהדרך שלי ולא הייתי משנה ולו דבר אחד. אוהבת אתכם ולא יכולה לחכות לשתף אתכם את הפרויקט הבא של חיי".

אירה דולפין מסרה ל-TMI: "בעולם העסקים חשוב לדעת לא רק מתי לפתוח עסק אלא גם מתי הטיימינג לשחרר ולהתקדם הלאה. עד היום המקומות שפתחתי היו שלי בקנה מידה מקומי והיום ניתנה לי האופציה לשיתוף פעולה ארצי בתחום הכושר, זאת תהיה עבורי הזדמנות להגשים את עצמי ברמה העסקית וגם להתאושש באופן רשמי נזקי הקורונה".