אחרי שחגגו בהופעה הנחשקת של להקת קולדפליי בפריז, האומן על חושי ליאור סושרד הפתיע אמש את אשתו טל לרגל יום הולדתה במסיבת הפתעה במסעדת Yauza בתל אביב. סושרד, אשתו וילדיהם המשותפים נכנסו למסעדה שם המתינו לה כל החברים הטובים שצעקו לה סופרייז בניהם מיכל הקטנה וניר ויצמן, מלי לוי ושמעון גרשון, יעל נזרי אתי קובו, מור סילבר ובעלה.

ליאור סושרד הפתיע את אשתו טל לכבוד יום ההולדת ( צילום: ירדן מינפלד)

רגע לפני החגיגות, הקדיש סושרד פוסט מרגש לאשתו, בו כתב: "טל אהובה שלי, אני מדמיין שאני מסתובב לפעמים ברחובות תל אביב ושואלים אותי אם יש לי כבר ארבעה ילדים. אז בת 39, אבל מלאת חיים ואנרגיה עם לוק צעיר ב 27 שנים. בהתחלה רציתי להביא לך הליקופטר שיטיס אותך לשמים כמו שעושים בבת מצווש מפוארת, או להוציא אותך מתוך צדפה אבל נזכרתי מי זאת אשתי".

בהמשך הברכה המרגשת סיפר: "האישה שאיתי היא האישה עם שתי רגליים על הקרקע, מחוברת למציאות, צנועה ורוצה הכי מעט בחומר והכי הרבה בנוכחות ובמשפחה. מספיק לך בבית אחד בן משפחה שכל הזמן טס. ואת בשקט, בצניעות ובאהבה מגדלת לנו את הילדים. ובואי, גם אני שם, ולא מעט, מחנך ומטפל - אבל את המרכז. את לב המשפחה. את זאת שנמצאת שם בגוף וברוח. כל הזמן בנאמנות אין קץ". 

ליאור סושרד, טל סושרד (צילום: אור גפן)
ליאור סושרד, טל סושרד (צילום: אור גפן)

"כמה שאני מרגיש שאני נוכח בחיי הילדים זה אף פעם לא מתקרב להשקעה שאת נותנת לילדים ולמשפחה ובואי לא נעשה תחרות. אני שונא להפסיד שום דבר בחומר לא מעניין אותך. רק המהות, רק המשפחה. יש אנשים שאומרים באופן קלישאתי שהמשפחה היא מעל הכל, אבל אצלך זו לא קלישאה. זו את וזו האמת וזה המזל של כולנו".

"אני יודע שאם יכולת היית רוצה שאהיה איזה מישהו שיוצא מהבית ב-8:30 וחוזר ב-17:00. אני יודע שהיית מוותרת על כל רמת חיים גבוהה בשביל עוד רגע איתי, בשביל עוד שעה בג'ימבורי עם הילדים. זה מה שמעיד יותר מכל מי את: רוצה את כולנו יחד כל הזמן. למרות זאת, את מפרגנת לי את העיסוק הכול כך תובעני שיחד עם הנפלא שהוא מביא לנו הוא גובה מחיר יקר, מחיר הגעגועים".

"את מצליחה בכוחות על לשמור כל השנים על הסטטוס כשהכרנו: אני על הבמה ואת בקהל. וכמו שאין אמן מצליח בלי הקהל שלו כך אני לא יכולתי להישאר שנים רבות כל כך על הבמה בלי היותך קהל אוהד, נאמן ואוהב עם יכולת פנומנלית לג'נגל בין להיות אישה עם שאיפות ותוכניות לעתיד, אישה תותחית על! ואמא כל כך מושלמת לילדים שלנו - והיום אני רוצה להודות לך " ועל כל אלה ,בבקשה שמור אלי הטוב. טל אהובת ליבי. מה לעשות? אני אוהב אותך. המון, הכי, בעיקר".