משתתפת "האח הגדול" לשעבר וגרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, ענתה כהרגלה על שאלות העוקבים באינסטגרם וחשפה כמה פרטים מפתיעים על חייה, ואף הביעה את דעתה על מתמודדת העונה הנוכחית של הריאליטי, דיאן שוורץ. בימים בהם ישראל גועשת סביב משתתפי הבית הכי מדובר במדינה, ובראשם הדיירת השנויה במחלוקת דיאן, נראה שגם גרינברג גיבשה דעה, והיא לגמרי תפתיע אתכם.

לאחר 38 ימים: זה המודח החמישי מבית "האח הגדול"
זיהיתם? לא תאמינו איפה ראיתם קודם את הדיירת החדשה של בית "האח הגדול"

תחילה נשאלה גרינברג: "נכון שתרצי להתחתן שוב?" היא ענתה באופן חד משמעי: "נכון מאוד", ועל השאלה: "נכון שתרצי עוד ילדים בעתיד?" גם כן השיבה בחיוב ואף ציינה כי היא רוצה עוד שתיים לפחות. ובדיוק כשהגרוש שלה עשה קעקוע חדש על החזה, המונה את כל שמות ילדיו, גרינברג נשאלה האם זה נכון שהיא כיסתה את הקעקוע המשותף עם אייל, וענתה: "לא נכון! וגם לא אכסה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דניאל גרינברג רוצה עוד ילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג רוצה עוד ילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

על הקעקוע המשותף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
על הקעקוע המשותף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשעלתה השאלה: "נכון שאת לא סובלת את דיאן כמו כל העם?", גרינברג ענתה תשובה לא צפויה: "לא נכון! אני נוטה להאמין שהיא עוד ילדה ועדיין לא בוגרת מספיק כדי לעשות הפרדה בין דברים ולנהל סיטואציות בדרך נכונה. תפסיקו לשפוט וגם אם יש לכם מחשבות ודעות שליליות לא תמיד צריך לשתף ברשתות! לילדה הזאת יש משפחה ויש הורים שריבונו של עולם צריכים להתמודד עם ביקורות על הבת שלהם ועדיין להישאר חזקים מול כל הדבר הזה. באמת, תעצרו תנשמו ותחשבו אם זה נותן לכם משהו לכתוב דברים מעליבים למישהו או על מישהו. הרי זה לא יקדם אתכם ולא יהפוך אתכם לטובים יותר אלא להפך. תהיו טובים כלפיי עצמכם ופשוט אל". 

דניאל גרינברג על דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג על דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)