מעולם המוזיקה: לאחר נתק של כחודשיים, חזרו הזמר שמעון בוסקילה ויפעת שמול להיות ביחד. הסיבה להורדת הפרופיל התקשורתי היא החלטה הדדית. ליאורה מבטיחה לעדכן בתהפוכות.

רון קובי, מי שהיה ראש עירית טבריה והודח על ידי משרד הפנים, נערך לבחירות המוניציפליות של אוקטובר 2023.

קובי, הכנת כבר את הצלמים הצמודים? 
“נחזור לטבריה בקרוב, יש הרבה עבודה קשה. מכתתים רגליים".

רון קובי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
רון קובי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

מנכ"ל תיאטרון הבימה, נעם סמל, האלמן של נאוה סמל ז"ל, ובנו נימדור, ייצאו לרומניה מטעם שגרירות ישראל שם, לטקס קריאת הפארק הציבורי בעיר סירט ע"ש יצחק ארצי ז"ל. סירט היא עיר הולדתו של ארצי, שהיה חבר כנסת וסגן ראש עיריית ת"א וכיום היא משמשת עיר מקלט עבור יהודים שנמלטים מהקרבות באוקראינה. שלמה ארצי, הבן המפורסם, ייעדר בגלל הופעה מתוכננת שלא ניתן לבטל.

נעם סמל (צילום: ראובן קסטרו)
נעם סמל (צילום: ראובן קסטרו)

חברת הכנסת לשעבר והבת למשפחת האצולה יעל דיין זכתה באות השרה לשוויון חברתי על קידום אוכלוסיית הלהט"ב בישראל, ותקבל על כך פרס מפעל חיים.

יעל דיין, כבוד.
“אנשים אומרים לי את המילים שאין יותר מרגשות מהן, ‘את שינית את החיים שלי'. התרגשתי לקבל את הטלפון מהשרה לשוויון חברתי, מירב כהן. עבודתי הבלתי פוסקת בכל שנותיי בכנסת נשאה פרי. אין יותר מסתתרים, אין יותר מתביישות. הצלחתי, ולא בקלות, לשנות. הפעילות החברתית ועשייתי הציבורית שינו והשפיעו על חייהם של רבות ורבים, ועל כך אני שמחה כל יום".

יעל דיין (צילום: רמי זרגנר)
יעל דיין (צילום: רמי זרגנר)

בני אלבז, לשעבר זמר הבית של תנועת ש״ס, יגיע ארצה בתחילת השבוע ויתחיל בהופעות, גם עם להיט הבחירות המסתמן לח"כ איתמר בן גביר.

אלבז, בן גביר יאסוף אותך מהטרמינל?
“הולך להיות שמח ומרגש בשיר החדש שחיברתי והוא בא לנצח".

בני אלבז (צילום: פלאש 90)
בני אלבז (צילום: פלאש 90)