העונה הנוכחית של "האח הגדול" מאופיינת בריבוי רומנים. בתחילת העונה היה לנו את הרומן המשולש של אליאב טעטי עם האקסית מבחוץ טליה עובדיה והנוכחית בבית בר כהן. אם זה לא מספיק, אופק לוי התאהב בטליה שהחליטה לשים לו גבולות אבל המשיכה בפלרטוט עם שחף רז שבכלל מחוזר על ידי שרין אברהם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אלא שכעת "האח הגדול" מצא גם לה מאהב, משה קוגמן, שנכנס לפני יומיים לבית הסגור וינסו את מזלו איתה. כל זה בכלל לפני שהזכרנו את הרומן של אילנה טרננקו שנמצאת בזוגיות בבית עם דניאל מלכה ומאותגרת על ידי הדיירת החדשה דנה אמסלם ששמה עליו עין. מלבדם, יש את הרומן הבולט של הבית הסגור שלא מפסיק לריב בינם לבין עצמם ועם כל הבית יחד, נתנאל ודיאן.

שרין ומשה, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
שרין ומשה, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

הדיירת המסקרנת שנכנסה לבית "האח הגדול" בכניסה השנייה ביום חמישי האחרון, ליה טאי אהרוני בת ה-25, דוגמנית במקצועה, נכנסה בסטטוס של תפוסה חזק ולא תיקח חלק במשחק הכיסאות הרומנטי שכל כך מאפיין את הריאליטי ובמיוחד את העונה האחרונה שמייצרת רומנים משולשים. אלא אם תתאהב בבית הסגור ותזנח בטעות את הבחור שמחכה לה בחוץ, כפי שקרה בעבר עם מריה דומרק ורועי קורנבלום.

תכירו את הבחור של ליה ששמו הוא נדב וול המתגורר ברמת גן. השניים שמחזיקים זוגיות במשך כשנתיים, מציגים ברשתות החברתיות זוגיות דביקה ורומנטית במיוחד ונראים הכי מאוהבים שיש. אז מה אתם אומרים, יש לו סיבה לדאוג מהגברים של הבית הסגור?

ליה טאי אהרוני, נדב וול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליה טאי אהרוני, נדב וול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)