יוצאת "האח הגדול" דורין סגול ציינה אתמול 30 יום למותו של בעלה ליאור סגול ז"ל מעצב חליפות החתן, שהלך לעולמו בחודש שעבר אחרי חמישה חודשים של מאבק ממושך. אמש סיימה סגול את תקופת האבלות ושיתפה ברשתות החברתיות את עוקביה בקושי שהיא חווה וההתמודדות עם האובדן, ואף הבטיחה להלביש כל חתן לזכרו של ליאור. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"היום מלאו 30 יום לפטירתו של בעלי היקר ליאור. כמו שכולכם יודעים אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת וקשה לעיכול. הנשמה כואבת והלב שורף ואני מתמודדת עם מציאות חדשה ובלתי נתפסת שזה אמיתי. אי אפשר לתאר במילים את הכאב, זר לא יבין זאת. אובדן של קרוב, בעל, שותף, חבר אהוב ואבי ילדיי. כל שנותר לי זה להיאחז בחיים, בבורא עולם ובמיוחד להיאחז במה ליאור היה רוצה שאהיה מאושרת וחזקה ושאמשיך לבנות את הממלכה שהקמנו ביחד, לפרוח ולהתפתח ולהגשים את כל החלומות שלנו והכי חשוב לגדל את ילדיי באושר".

בהמשך הוסיפה: "ליאור איתי בליבי ובנשמתי לעד, הוא הכוח שלי להמשיך להילחם ולהצליח כמו שהוא תמיד רצה. אני תמיד נאחזת במילים שלו, בפירגון שלו ובכמה הוא האמין בי ואהב אותי. אין ספק שזכיתי במשפחה תומכת וחברים שאני כל יום מודה להם שזכיתי בהם שאיתי גם ברגעים הטובים וגם בפחות טובים, שנמצאים בכל רגע נתון ולא מפסיקים לחזק ולתמוך". 

כחלק מההספד סגול גם הודתה לקהל העוקבים שלה: "זכיתי בכם - אהבת עם ישראל שלא מפסיק לתמוך ולשלוח הודעות מחממות ולחזק ביחד כל התפילות שלכם בכל התקופה הזו תודה לכולם, זה לא מובן מאליו", ואף איחלה לעצמה: "שהשם ייתן לי כוחות נפש לי ולילדיי. שליאור ילווה אותי בכל רגע ויחזק אותנו מלמעלה וכל דבר שאעשה היום זה להנצחתו של ליאור ולעילוי נשמתו. כל הצלחה שלי וכל חתן שאלביש זה יהיה בשבילו. ליאור יהיה המלאך השומר שלנו".