פליטת פה של דיירת "האח הגדול" דיאן שוורץ עוררה סערה גדולה ברשת. דיאן שוב מככבת בכותרות בהקשרים שליליים, לאור התנהגות לא הולמת. הפעם הייתה זאת הערה גזענית מכוערת בה כינתה את הדיירת החדשה, הדוגמנית ליה טאי אהרוני שהיא ממוצא וויאטנמי - "צהובה". למי שלא בקיא, מדובר בכינוי גנאי שהודבק לאנשים ממוצא אסייתי.

שוורץ שכבר זכתה רק בשבוע שעבר לאזהרה חמורה מ"האח הגדול" על התנהגותה בבית, לא זומנה לאזהרה נוספת כי הדברים לא נאמרו במסגרת מריבה אלא כפליטת פה. למי שפספס את הקטע ששודר בערוץ 26, זה קרה בשיחה שערכו בר וליה במהלך המשימה האחרונה , אז החמיאה בר כהן לשיערה החלק של ליה,  בעוד דיאן אמרה ששיערה חלק לא פחות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)
דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)

בר התעקשה ששיערה של ליה חלק ונעים יותר למגע, אז הסבירה דיאן שזה בגלל שהיא צהובה. דיאן לא רק הסתבכה עם צופי "האח הגדול", אלא גם עם המודח אליאב טעטי - הצמוד של בר כהן מהבית הסגור, שקיבל סרטונים בהם נשמעים חבריו הטובים דיאן ונתנאל מטנפים על זוגתו בר בבית. אליאב הבטיח לעוקביו כי לא ישתוק, וכתב: "אני בשוק בדיוק כמוכם אבל אל דאגה, הגלגל מסתובב תסמכו על אליאב. והוסיף "במילה חבורה (פצע) מסתתרת המילה חבר, כי כשחבר פוגע בך זה כמו פצע, כי ציפת ממנו, שמור אותי מאוהבי".