כוכבת "האח הגדול" אביבית בר זוהר צפתה אמש בפרק של העונה הנוכחית של הריאליטי, והיה לה המון ביקורת כלפיי הדיירים - במיוחד נגד הגברים. תחילה יצאה נגד נתנאל רודינצקי ותנועת המועל שעשה ודרשה להוציא אותו מהבית על הזלזול שלו בשישה מיליון יהודים שנספו בשואה. לאחר מכן הטילה דופי באמינות של הדייר החדש, משה, שנכנס לבית לכבוש את ליבה של שרין אברהם, וטענה כי הוא מביים שהוא מקנא לשרין, כי לא ייתכן שהוא מקנא לה חמש דקות אחרי שנכנס לבית.

אביבית בר זוהר נגד נתנאל מהאח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר נגד נתנאל מהאח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מפקפקת באמינות של משה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מפקפקת באמינות של משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אך את הביקורת הקשה ביותר השאירה לדניאל מלכה שנפרד בפרק אמש מאילנה טרננקו. בר זוהר חיזקה את אילנה ואמרה: "לא מגיע לך לבכות בגלל גבר? אף אחד לא שווה את זה, הכל יותר מדי טוב וזה משעמם להם, הם צריכים בלאגן, מתי תבינו גברים אוהבים ביצ'יות. היית צריכה לתת לו להשתגע ממך ולא הפוך. בסוף הלב נשבר וצריך לדעת לתת את הלב לאדם הנכון ובזמן הנכון. את עוד תתחזקי ותצחקי על הרגע הזה אני מבטיחה לך".

אביבית בר זוהר נגד דניאל: ''כמה חארטות'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר נגד דניאל: ''כמה חארטות'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך היא ביקרה את דניאל כשהסביר לאילנה למה זה נגמר ואף טען כי הוא "שואף לחברות טובה". בתגובה לדבריו היא אמרה: "אוי זה לא היא, זה אני, איזה חארטות, כמה חרטוטים אני לא יכולה. לא לשקר לאילנה אתה לא תעבוד עליה. אלוהים מה עשית דניאל? לשם אתה חותר באמת? לשם חתרת שישנת איתה כל יום במיטה? לחברות? ולהיות חברים טובים, בנות לא ליפול בפח של גברים כאלה, אני מזהירה אותכם".