הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד ממשיכה עם ההסברה הפרו פלסטינית, כהרגלה, ויוצאת נגד ישראל ומבצע ״עלות השחר״ כשהיא משתפת תיעודים מההפצצות. בדבריה היא טוענת שהצד הישראלי פוגע בחפים מפשע ובילדים, ובין היתר כדי לחזק את תמיכתה שיתפה סרטון של עיתונאי "הארץ" גדעון לוי שאומר שהישראלים הם שטופי מוח.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

כדי לעזור במערך ההסברה הלאומי, הדוגמנית נטלי דדון התגייסה למשימה, כשהיא מעוטרת בתכשיטים עם הסמל היהודי של מגן דוד. דדון שיתפה סרטון בו היא פונה לחדיד ואף הציעה לה פתרון: "יש לנו ראיות שמוכיחות שהתאונה המצערת שאירעה נגד ילדים חפים מפשע לא נעשתה על ידי הצבא הישראלי כי בכלל לא פעלנו שם, אלא כתוצאה מפעולות של הג'יהאד האיסלאמי".

עוד שאלה את בלה: "האם הצטרפת לג'יהאד האיסלאמי? איך את יכולה לתמוך בארגון טרור שפוגע בעם שלך? הארגון שהופך את עזה לאזור מלחמה. תלמדי עובדות לפני שאת כותבת בולשיט שהמצאת. הם זורקים רקטות לאזרחים ישראליים ומסתתרים מאחורי אזרחים בעזה. ב-24 השעות האחרונות הם ירו 400 רקטות לעבר ישראל ועוד 100 רקטות שנפלו בשטח שלהם, לא איכפת להם מאזרחים החפים מפשע בעזה", אמרה והציעה לה להמשיך לתמוך אבל באנשים הנכונים: "את צריכה לתמוך בפלסטינים נגד ארגוני הטרור שחיים בתוכם ומשתמשים בהם כהגנה".