אירוע הרמת כוסית לקראת צילומי העונה החדשה של סדרת הנוער ״זיגי״ המשודרת בערוץ טין-ניק לצופי HOT, הביאה את כל הקאסט של העונה החדשה, שרבים מתוכו מכירים את תעשיית הבידור מגיל צעיר כילדים של או אחים של סלבס מאוד מפורסמים בארצנו. בין המשתתפים בעונה החדשה אלעד מרגי, אחיו של יהונתן מרגי, אלין גולן שהגיעה יחד עם אימה אילנית לוי שמשתתפת גם היא בסדרה, השחקן דניאל אריסון, בנה של שרי אריסון, אמה גוטמן בתה של גלית גוטמן ונועם קליינשטיין, בתם של ריטה ורמי קליינשטיין. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אני מתרגשת מאוד ושמחה על הזכות. עובדים קשה ובסוף זה מביא תוצאות", אמרה אמה גוטמן על תפקיד המשחק הראשון שלה בסדרת טלוויזיה. גוטמן נשאלה האם לקחה טיפים מאימה גלית גוטמן ששיחקה כזכור ב"רמת אביב ג'", והשיבה: "לא, הייתי קטנה מדי. אבל עד היום עוצרים אותי ברחוב ואומרים 'יואו אני מעריצה של אמא שלך'. גם שמעתי שיש משהו שמריצים הכל מהתחלה בשידורים חוזרים אז אומרים לי בבית הספר ובכל מקום. היא אומרת שפשוט קוראים את הטקסטים, זה נראה כאילו הכל בא לה בקלות אבל אני יודעת שהיא עבדה מאוד קשה". כנשאלה על ההיתרון להיות הבת של גלית גוטמן, ענתה: "אני חושבת שאפשר להסתכל על זה מכל כיוון. זה פותח לי דלתות אני מודעת לזה, בסוף אני צריכה להוכיח אם כן או לא". 

אלין גולן, אמה גוטמן (צילום: אור גפן)
אלין גולן, אמה גוטמן (צילום: אור גפן)

נועם קליינשטיין נשאלה גם היא על הטיפים שקיבלה מהוריה ואמרה: "תמיד, אני מצוידת בטיפים. פשוט לעשות את שלי. מגיל קטן אני כותבת, מלחינה ומשחקת ופשוט להיות אני ו'טו דו מי', כזה". אלעד מרגי נשאל על ההיתרון להיות אח של יהונתן מרגי וענה: "בשבילי זה יתרון. בחיים יש חסרונות ויתרונות לזה שמכירים את יהונתן אבל במקצוע זה יתרון כי אני מכיר את העולם ואת החוויות שהיו לו בחיים ואת הדברים שהוא יכול להעביר לי". 

אלין גולן סיפרה כי "זה כמו להיות ילד של כל הורה. ההורים שלי הם ההורים שלי, זה לא משנה מי הם מחוץ לבית. ברגע שנכנסים לבית אנחנו הורים וילדים כמו כל משפחה אחרת". כשנשאלה אם היא קוראת טוקבקים, ענתה גולן: "לא, אין לי מה. אני רואה תגובות, אי אפשר לעצום את העיניים ואני שמחה לראות גם טובות וגם רעות. זה אומר שאתה מעניין. תגובות כן נוגעות אבל זה בסדר. בסופו של דבר מבינים שזה אנשים מאחורי מסך שאם הם יראו אותי ברחוב הם לא יגידו כלום, אז הכי קל להיות בריון אחרי מסך. יש לי משפחה ששומרת עליי אז קשה לי ליפול". 

אלעד מרגי, אלין גולן (צילום: אור גפן)
אלעד מרגי, אלין גולן (צילום: אור גפן)

בנה של שרי אריסון, דניאל אריסון, סיפר: "יש הרבה דברים טובים בזה ויש דברים פחות טובים. זה מביא איתו הרבה דעות קדומות לאנשים וצריך להתמודד גם עם זה. בתעשיית המוזיקה נורא קשה להגיע לזוגות אוזניים וזה יתרון שזה נותן קצת יותר חשיפה. כמובן כשאנשים שומעים את השם אריסון אז אנשים אומרים 'אולי יש לו יותר כסף ובגלל זה הוא "קנה את הקריירה"'. כשנשאל האם הוא חושב שללא הייחוס המשפחתי היה מגיע לתחום הזה, ענה: "אני מגיל קטן מתעסק באומנות, מוזיקה, תיאטרון ומשחק, אני רוצה להאמין שכן אבל אין ספק שזה נתן לי תמיכה בפן האישי והכלכלי שאני יכול ללכת אחרי החלומות שלי בלי דאגה". 

דניאל אריסון (צילום: אור גפן)
דניאל אריסון (צילום: אור גפן)

אמיתי הרמן, נועם קליינשטיין (צילום: אור גפן)
אמיתי הרמן, נועם קליינשטיין (צילום: אור גפן)

מוקי (צילום: אור גפן)
מוקי (צילום: אור גפן)

בר זומר (צילום: אור גפן)
בר זומר (צילום: אור גפן)