הגענו לביקור בביתם של יעקב וחני בוזגלו, לרגל מכירת התמונות של חני לרגל חגיגות ט"ו באב שיצוין הערב. ישבנו לשאול אותם על המשפחה המפורסמת, על אהבה וזוגיות ועל ההצלחה שלהם כהורים לארבעה בנים ידועים, שהקימו בתים ומשפחות בישראל. 

יעקב וחני בוזגלו (צילום: יח"צ)

על מאור בזוגלו אמר יעקב: "מאור התחיל בחיי לילה כדיג'יי ואנחנו גאים בו בכל אשר יפנה, יש לו אישה מקסימה שיודעת להחזיק אותו קצר ואנחנו סומכים עליהם". על אוהד בוזגלו וחיי הרווקות השנויים במחלוקת שבחר השיבה חני: "אני חושבת שהגזימו עם כל הסיפור הזה, הוא ילד גדול ויודע מה הוא עושה, אבל גם יש נשים פה בסיפור ,שישאלו אותן איך הן מסכימות שתי נשים שרוצות גבר אחד".

חני בוזגלו התייחסה בראיון לנושא וסיפרה מה היא חושבת על מערכת יחסים פתוחה: "אני לא בנויה לדברים האלה, אני נמצאת איפה שנמצאת וכיף לי איפה שאני נמצאת". יעקב הוסיף: "לא משנה מה יעקב ירצה היא יודעת שיעקב רוצה אותה זה הכי חשוב, מעבר לזה כל גבר רוצה הרבה דברים". ובנימה רומנטית חיזקה חני: "אנחנו מאוהבים כל הזמן".

בהמשך יעקב סיפר בסוף השבוע הנוכחי הם החליטו לנסוע לעשות "כיף חיים" ובמטרה למכור הרבה ציורים. "שכל אחד יזכור אותנו ביום האהבה הזה, שיש את חני אומנית בחסד עליון והסכומים מתאיים לכל כיס". כשנשאלה חני לבסוף על השיח של בנה אסי בוזגלו, לעבור להתגורר בחו"ל, אמרה חני: "אני חושבת שהם לא יעברו עכשיו אולי עוד כמה שנים, כרגע הם בארץ והכל בסדר". גם יעקב חיזק: "האמת זה תמיד היה בתוכניות , מחשבות עתידיות, אלוהים גדול מי יודע מה יהיה. אם הילדים יעזבו אנחנו אחריהם".