הסכסוכים והתביעות של אביבית בר זוהר לא רוצים להיפסק, וכעת הכוכבת נקלעה לשערורייה חדשה. במקרה שלפנינו, אדם אלמוני פרץ לרכבה של הזמרת שורטי וגנב לה משקפי שמש יוקרתיות, מערכת מולטימדיה ושבר לה את גג הקבריולט. כשזו החליטה להביע את זעמה ברשתות החברתיות, היא בחרה, בהומור כמובן, לאחל לאותו הגנב להיות בן הזוג של אביבית בר זוהר, כדי שבכל בוקר היא תכריח אותו לצלם את הסטוריז שלה. 

שורטי נגד אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שורטי נגד אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שעל אף שהבדיחה נעשתה בצחוק, אביבית בר זוהר, שיוצאת במסע תביעות אחרי כל מי שיכפיש את שמה ודיבתה, החליטה שלא להעביר אותו על סדר היום. במיוחד במקרה של שורטי, שלטענתה רודפת אותה על בסיס קבוע, אחרי שבעבר התבדחה עליה ועל הדרך שהתמודדה עם מות אביה ברשתות.

בר זוהר לא התמהמה ופנתה לעורך דינה שישגר לזמרת כתב התראה לפני תביעה. "כנראה שיש סיבה למה פרצו לך את האוטו", כתבה בר זוהר והוסיפה: "מי שנותן טוב מקבל טוב ומי שמפיץ רע, התשובה ידועה. נ.ב אני תפוסה ומאוהבת כבר מזמן". כמו כן, הכוכבת הבהירה שהתביעה בהכנה: "יש פה רדיפה על בסיס קבוע. אני מאחלת לה רק טוב אבל ממליצה לה שתמצא אובייקט אחר להתרפס עליו, כשמוציאים כסף מהכיס זה קצת כואב. עורך דין אסף שרעף תתכונן, מה לעשות אני בחורה של צדק לא של רוע בלתי מוסבר". 

אביבית בר זוהר נגד שורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר נגד שורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)