אחרי הסולחה הגדולה, שימי תבורי ובן אל שוב נמצאים בנתק, שכן כפי הידוע ל-TMI, בן אל ניתק כל קשר עם אביו וחסם אותו בנייד. למרות הנתק והסכסוך ביניהם, בחר שימי תבורי לצאת להגנת בנו בן אל בפרשת ההקלטה החמורה שהתפרסמה אמש בה נשמע בן אל מקלל את בנו תו פרינס ואם בנו אורטל עמר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)

שימי תבורי מסר ל-TMI: "לפי איך שאני מכיר את הבן שלי כשהוא בכעסים הוא מוציא מילים שלא בשליטתו, אני בטוח שאין עשן בלי אש וכנראה משהו הדליק אותו ברמות שהוא איבד את שפיותו, אני לא שופט לא את הצד הזה ולא את הצד שלה, כי אין לי קשר לא אליה ולא אליו. יהודית שכנעה אותי ונלחמה רק כדי שאני אשלים איתו וניסיתי להיות איתו בקשר אבל קיבלתי ממנו גב קר וטריקת דלת בפרצוף והוא גם חסם אותי. אני מאחל לבן שלי שיחזור לעצמו במהרה, ויבנה את חייו כמו שצריך ויתרחק מבעיות כי זה הבן שלי ואני תמיד אתמוך בו ואעמוד מאחוריו". 

גם אשתו יהודית תבורי התייחסה לפרשה ומסרה ל-TMI: "כמובן שקיבלנו את הבשורה הזאת בצורה הכי קשה שיכולה להיות כששמענו את ההקלטה. ליבי יוצא אל תו, ילד לא אמור להיות מעורב בכאלה דברים, גם אם יש סכסוך בין ההורים זה צריך להישאר בגדר הורים ולא לערב ילדים. למרות מה שאומרים, הילד הזה הגיע מאהבה של שני הצדדים שרצו אותו. הפחד הכי גדול שלי היה שהילד הזה יגדל ויראה את הדברים האלה בתקשורת וירגיש לא רצוי. אני יודעת ששני ההורים שלו אוהבים אותו. גם בן אל וגם אורטל".