לצד ההספדים הרבים על מותו של צביקה פיק ז"ל, נזכרה ליאורה, שהכירה את פיק באופן אישי והעריכה את יצירותיו אך לא התעלפה מאישיותו, באמרגן המיתולוגי שלו, איציק גזרי. בזמנו השניים הסתכסכו בעקבות תביעה שהגיש האמרגן נגד פיק לעניין תמלוגים ועוד. הסכסוך ביניהם היה סנסציה ב"העולם הזה", שהקדיש לנושא אינצ'ים רבים. ויש עוד פאנץ'. לא תאמינו מי ייצג את פיק בתביעה - עו״ד אהוד אולמרט, שנזכר ביום ראשון השבוע בקליינט המיוחד.

אהוד אולמרט (צילום: מרק ישראל סלם)
אהוד אולמרט (צילום: מרק ישראל סלם)

שלום לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אכן היית העו״ד של צביקה פיק?
“נכון. צביקה היה לקוח שלי. היה יושב שעות במשרד. בעיניי היה זמר אדיר ומלחין גאוני. מת על המוזיקה שלו. מאוד מצער".

מה נגמר במשפט?
“הוא חויב לשלם לאמרגן שלו. למיטב זיכרוני בסוף לא התקיים משפט והוא הגיע להסדר".

גזרי, היה הסדר?
“הגשתי בקשת עיקול במעמד צד אחד, ולדיון במעמד שני הצדדים הגיע אולמרט לייצג אותו. הוא הפסיד בדיון ואחר כך התפטר מייצוגו כי הבין שאין לו סיכוי. למרות מה שאולמרט אמר לך, הוא כנראה לא זוכר".

למה הוא התפטר?
“עניין בינו לבין צביקה, אבל אני חושב שהוא הבין שאין לו סיכוי להצליח בהגנה. יחד עם זאת ולמרות הדם הרע, וגם העובדה שלא ראיתי אותו אפילו פעם אחת מאז שנפרדנו, כואב לי על כל אדם שמת".

הטרנד לחידוש נדרים צובר תאוצה מטורפת. והפעם מדובר בשרון ויניב אדם, ההורים של עומר אדם, שחידשו נדרים בט"ו באב לצד בני משפחתם הנרגשים. שרון התייצבה עם שמלת כלה לבנה, ויניב הגיע מאושר אחרי שנחלץ מסוגיה משפטית בעלות של שישה חודשי עבודות שירות וקנס בגובה 100 אלף שקל.

שרון אדם, עומר אדם,  (צילום: אינסטגרם)
שרון אדם, עומר אדם, (צילום: אינסטגרם)

בחמישי האחרון נפתח סניף הדגל של בית האופנה GOLBARY ושל רשת SACARA ברחוב יפו בירושלים. בכירי הקבוצה - משפחת גולברי, דוד, יעקב ולינור - קיבלו את פני הקרואים, שנהנו לראות את הקולקציה החדשה לסתיו 2022.

יעקב לינור דוד ומשה גולברי בפתיחת סניף גולברי בירושלים (צילום: אסף לב)
יעקב לינור דוד ומשה גולברי בפתיחת סניף גולברי בירושלים (צילום: אסף לב)