אחרי שמשולש האהבה שלו התפרק, והוא נותר עם אישה אחת בלבד, התייצב אוהד בוזגלו בשישי האחרון יחד עם זוגתו מריה בת ה-23 בהשקת חנות האלכוהול החדשה של הרמיטאז' בראשון לציון. מבלי למצמץ הצהיר בוזגלו מול מריה ומול עדשות המצלמה שהוא לא בזוגיות ולא מחוייב לה, ועדיין פתוח להצעות נוספות, כשבמקביל לא התבייש לציין כי לעומתו מריה מחוייבת לו, והיא אף אישרה את דבריו עם חיוך על פניה.

אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה (צילום: אור גפן)

בריאיון סיפר בוזגלו: "אני פנוי לאינטראקציות, אני לא בזוגיות ולא במחויבות, ואני רשאי לעשות כל מה שעולה על דעתי. יש לנו קשר מדהים אנחנו מאוהבים כמו צעירים אבל אני לא במחויבות היא אומנם כן, נכון?" שאל אוהד את מריה, שענתה "נכון".

במקביל סיפרו אוהד ומריה שהם עושים את הצעד הבא בקשר הלא מחייב ועוברים לגור בסמוך אחד לשנייה בראשון לציון, במטרה להקל על המפגשים ביניהם ולטובת הצעד הבא שהם מתכננים. ואם תהיתם מה הצעד הבא, תאמינו או לא, השניים אף מדברים על להביא ילד משותף ביחד מחוץ לנישואים.

אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה (צילום: אור גפן)

כמו כן, עוד בלטו באירוע כוכבי חתונמי  עידית אליהו ורפאל יונתן עמר שסיפרו  כי הם מתכננים את החופשה הראשונה שלהם מעבר לים ביוון, וכי הם מתקדמים לאט ובטוח בקשר , הם לא גרים עדיין יחד אבל החתונה של קטיה אברבוך וליאור אורן עשתה להם לגמרי חשק.

עידית ורפאל מחתונמי (צילום: אור גפן)
עידית ורפאל מחתונמי (צילום: אור גפן)